parametry
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
parametry
Witam.Temat wałkowany ale mam pytanko.Mam vw golf 5 tdi z 2004 roku,zakupiłem 2 miechy temu nowy aku Varta blue 72 Ah i 680 en i regenerowałem rozrusznik też.Jak go kupiłem to nie mierzyłem stopnia naładowania,Pojeżdziłem troche i teraz przy odpalaniu ma taką jakby zawieche , strzał i auto pali.na odpalonym silniku,na światłach ,ładowanie było 14,2 Volt,ale 3 dni stał w garażu i jak sprawdzałem aku amperomierzem to miał 12,22 Volt,troche mało,Zaznaczam, że dużo jeżdze po mieście i często jest auto odpalane i gaszone.to może być przyczyną niedoładowania aku?A może coś aku rozładowywuje?Jak to sprawdzić?Wiem tyle,że odłanczam przewód masowy od aku,do tego przewodu [-] podpinam [-] z amperomierza a [+] amperomierza podpinam do minusowego bieguna aku.Moje pytanie,na jakich parametrach to się odbywa?Tzn jak ustawić amperomierz i jakie maksymalne zurzycie może mi pokazac?Troche to zagmatwane ale prosze o pomoc?Pozdro
lukas
parametry
Mieszkam w mieście i auto mam w garażu ale blaszanym,więc jak na dworku np: -10 to ja mam około -7,mam pokrowiec na aku,naładowałem aku.miało 12,8 volt i mała zawiecha była przy odpaleniu,rozrusznik był regenerowany,co może być jeszcze powodem?przewód masowy też czyściłem
lukas
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
albo wina nowego aku, który ma zbyt niski prąd rozruchowy - czasem się zdarza że i nowy jest felerny
[ Dodano: Pon 04 Sty, 2010 ]
ja pod koniec żywota poprzedniego aku też miałem taką "chwilę zastanowienia" po czym strzał - kupiłem nwy aku - starałem się dobrać z jak największym prądem
- i jak ręką odjął - pali płynnie na dotyk
[ Dodano: Pon 04 Sty, 2010 ]
ja pod koniec żywota poprzedniego aku też miałem taką "chwilę zastanowienia" po czym strzał - kupiłem nwy aku - starałem się dobrać z jak największym prądem

parametry
Kurcze ten stary miał 61 Ah i 540 A na rozruchu a ten ma 72 ah i 680 A.Jak go założyłem to było lepiej,bez szału ale lepiej,a tera gorzej.Wczoraj był u mnie znajomy też golfem 5 tdi i ma aku ten 61 Ah i aby strzał i chodzi,nie wiem co tu może być problemem?Jeszcze za mały aku?czy gzieś prąd gubi?jak jest silnik ciepły to na strzał pali.
lukas
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości