[MK2] Wyciek oleju z silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

uszek312
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sie 09, 2007 21:44
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

[MK2] Wyciek oleju z silnika

Post autor: uszek312 » śr gru 30, 2009 22:28

Witam od czasu gdy kupiłem samochód to był wyciek ale tak ze tylko olej był osadzony i nic nei kapało itp ,wyciek wystąpił na (tej szajbie czy jak to sie tam mówi ) od wału tzn pod nią najprawdopodoniiej ,a więc moje pytanie;
Zużył się zimering jeśli dobrze mysle ??? i przepuszca tak ?? jeżeli owy zimering tam jest ;wogóle ;)

Kto wie orientacyjną cenę naprawy wymiany tego zimeringa u mechanika ?? i tak wogóle dużo roboty żeby to wyminić ,jest to uciązliwe bo musze olej dolewać ;(

silnik 1,8 Rp bodajże
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 15:30 przez uszek312, łącznie zmieniany 2 razy.


Posiadam wiele częsci do vw mkI jak cos piasać na gg napewno odpowiem

Awatar użytkownika
bogus01
MK2 600KM
MK2 600KM
Posty: 115
Rejestracja: pt lis 28, 2008 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bogus01 » śr gru 30, 2009 23:16

kolega ma na myśli zimering przy łączeniu ze skrzynią czy ten od koła pasowego - taka usługa to kosz ok 130zł ale oczywiście jak zawsze waha się bo zależy kto robił i gdzie, ja podaje moją
od strony koła to rozrząd trza zdjąc i simer jest za kołem pasowym a od strony skrzyni to trza skrzynie odsunac i sprzegło i zamach zdjac
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 23:19 przez bogus01, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » czw gru 31, 2009 00:20

wymiana tego uszczelniacza wiąże się ze zdjęciem rozrządu więc mechanik skasuje jak za wymiane rozrządu jak już to będziesz robił to wymień jeszcze zimer na wałku rozrządu żeby nie ściągać rozrządu dwa razy zimery kup firmy ellring max 15zł za sztuke plus pasek nowy 40zł rolka nie końecznie chyba że dawno nie wymieniałeś ale pasowało by też nową czyli kompletny rozrząd i zimery :bigok:



uszek312
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sie 09, 2007 21:44
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

hej

Post autor: uszek312 » czw gru 31, 2009 20:22

tympy mechanik pisze:wymiana tego uszczelniacza wiąże się ze zdjęciem rozrządu więc mechanik skasuje jak za wymiane rozrządu jak już to będziesz robił to wymień jeszcze zimer na wałku rozrządu żeby nie ściągać rozrządu dwa razy zimery kup firmy ellring max 15zł za sztuke plus pasek nowy 40zł rolka nie końecznie chyba że dawno nie wymieniałeś ale pasowało by też nową czyli kompletny rozrząd i zimery :bigok:
to jest od strony koła pasowego ;) z wieszchu tam gdzie rozrzad a moje pytanie samemu bez problemu by to wymienił jeżeli się ma kanał ?? (poprsostu nie ma co tam zepsuć )??


Posiadam wiele częsci do vw mkI jak cos piasać na gg napewno odpowiem

Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » czw gru 31, 2009 20:47

nie wymienisz tego bez zdejmowania rozrządu jesli robiłeś kiedyś rozrząd to zrobisz :bigok:



uszek312
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sie 09, 2007 21:44
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

d

Post autor: uszek312 » sob sty 02, 2010 17:22

tympy mechanik pisze:nie wymienisz tego bez zdejmowania rozrządu jesli robiłeś kiedyś rozrząd to zrobisz :bigok:
No bo chyba ze to się z czegoś innego leje tam ?? bo w sumie moze co nie ??


Posiadam wiele częsci do vw mkI jak cos piasać na gg napewno odpowiem

Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » sob sty 02, 2010 20:11

no to już ty musisz ocenic gdzie sie leje :bigok: rozbierając i obserwując



uszek312
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sie 09, 2007 21:44
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Witam

Post autor: uszek312 » ndz sty 10, 2010 15:29

Byłem u mechanikia wymienił pasek rzorządu napinacz i zimering wału oczywiście
,tam gdzie rozrząd jest no i niestety z tego co zaobserwowałem ,dalej się olej kapie

Naszcęscie nie tak jak przed wyminą bo wtedy to była tragedia non stop trZeba było oleju dolewac

Moje pytanie co mógł zrobić źle czy przy zakładaniu zimeringu mógł go szkodzić czy moż e to zimering ten drugi od zapłonu

Chyba będe się musiał przejechac do tego mechnika jutro z tego co móił to 6 miesięcy jest gwarancji tylko nei iwem na co na rozrząd czy ogólnei na to że wymienił zimerinng i rozrząd

Czekam na jakieś informacje ;;)
POZDRAWIAM


Posiadam wiele częsci do vw mkI jak cos piasać na gg napewno odpowiem

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » ndz sty 10, 2010 15:53

skoro już jeden zimering padł to trzeba było wymienić już wszystkie 3 bo skoro jeden ma dośc to znaczy że i zaraz będzie czas no pozostałe 2.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 275 gości