Strona 1 z 2

proble,m z uruchomieniem silnika jak jest wilgotno

: ndz gru 04, 2005 19:26
autor: greg
Znajoma ma problemik z golfikiem 1,8ABS a mianowicie pięknie pali jak ciepło, zimno, mróz ale... nie chce zapalić jak jest wilgotne powietrze. Przewody, świece, kopułka, palec, cewka zmienione - ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

: ndz gru 04, 2005 19:33
autor: VAUER6
To moze aparat zaplonowy,bo ta wilgoc to ma raczej powiazanie z zaplonem.

: ndz gru 04, 2005 19:39
autor: greg
no dobra tylko że kopułka i palec zmieniony to co jeszcze z aparatem zrobić??

: ndz gru 04, 2005 19:47
autor: Adamtd
hmm napewno przyczyna jest w układzie elektrycznym, ale wszystko co naważniejsze juz wymienione..... pozostaje tylko komputer, czujniki i kable do czujników - a próbowaliście go podpiąć pod kompa właśnie jak silnik zimny i jak jest wilgotno?

: ndz gru 04, 2005 19:58
autor: greg
nie próbowaliśmy bo trzeba by było wyczyć ze będzie wilgotno i na ten dzień załatwić komp żeby przywieźć do samochodu, no bo jak odpalę to już problem na cały dzień znika... na 100% paliwo dochodzi - czuć nie spalone, bardziej to wygląda jak problem z zapłonem - tak jakby palił na 1. następni 2 cylindry, a potem powoli dołączały się kolejne

: ndz gru 04, 2005 19:59
autor: Marihuana Man
greg pisze:no dobra tylko że kopułka i palec zmieniony to co jeszcze z aparatem zrobić??
U mnie tak też było i problemem była cewka zapłonowa...

: ndz gru 04, 2005 20:03
autor: greg
cewkę też zmieniłem bo miała przebicie..

: ndz gru 04, 2005 21:30
autor: VAUER6
No dobra,ale wewnatrz aparatu jest czujnik halla ktory steruje rozdzialem tej iskry,wiec...

: ndz gru 04, 2005 22:42
autor: greg
VAUER6 pisze:steruje rozdzialem tej iskry,wiec...
więc??? bo w elektryce nie jestem tak dobry jak w mechanice, podpiąć odpiąć, wymienić, to jeszcze mogę, ale zdiagnozować chłopskim spoobem to już gorzej...

: pn gru 05, 2005 02:53
autor: daaroo
ta cewka to byla nowa czy uzywana ?

: pn gru 05, 2005 08:40
autor: bodzio_j
Hmm....wszystko wymienione. Bywa jednak - rzadko- że nowe nie znaczy sprawne.
Ja stosowałem w takich przypadkach "chłopską diagnostykę" : wilgotno, ciemno i próba zapalenia auta. Jeśli gdzieś jest przebicie to może zobaczysz. Spróbować warto.

: pn gru 05, 2005 08:45
autor: greg
cewka nówka

: pn gru 05, 2005 22:43
autor: VAUER6
greg pisze:
VAUER6 pisze:steruje rozdzialem tej iskry,wiec...
więc??? bo w elektryce nie jestem tak dobry jak w mechanice, podpiąć odpiąć, wymienić, to jeszcze mogę, ale zdiagnozować chłopskim spoobem to już gorzej...
No mialem na mysli ze jednak nie jest wszystko nowe w ukladzie zapl.
Kopulka to nie wszystko.A tak zeby to sprawdzic to najlepiej przelozyc z drugiego-niestety.

: wt gru 13, 2005 00:37
autor: greg
No to informuję że własnie się sprawa wyjasniła - iskry lataja miedzy przewodami po kopółce - po prostu od jedego do drugiego w miejscu styyku przewodu z kopółką. Teraz muszę wykombinować co z tym zrobić. Pogoda się zlitowała - jest wilgotno to i usterka się znalazła.