proble,m z uruchomieniem silnika jak jest wilgotno

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

greg

proble,m z uruchomieniem silnika jak jest wilgotno

Post autor: greg » ndz gru 04, 2005 19:26

Znajoma ma problemik z golfikiem 1,8ABS a mianowicie pięknie pali jak ciepło, zimno, mróz ale... nie chce zapalić jak jest wilgotne powietrze. Przewody, świece, kopułka, palec, cewka zmienione - ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?



Awatar użytkownika
VAUER6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 19:53
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: VAUER6 » ndz gru 04, 2005 19:33

To moze aparat zaplonowy,bo ta wilgoc to ma raczej powiazanie z zaplonem.



greg

Post autor: greg » ndz gru 04, 2005 19:39

no dobra tylko że kopułka i palec zmieniony to co jeszcze z aparatem zrobić??



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz gru 04, 2005 19:47

hmm napewno przyczyna jest w układzie elektrycznym, ale wszystko co naważniejsze juz wymienione..... pozostaje tylko komputer, czujniki i kable do czujników - a próbowaliście go podpiąć pod kompa właśnie jak silnik zimny i jak jest wilgotno?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

greg

Post autor: greg » ndz gru 04, 2005 19:58

nie próbowaliśmy bo trzeba by było wyczyć ze będzie wilgotno i na ten dzień załatwić komp żeby przywieźć do samochodu, no bo jak odpalę to już problem na cały dzień znika... na 100% paliwo dochodzi - czuć nie spalone, bardziej to wygląda jak problem z zapłonem - tak jakby palił na 1. następni 2 cylindry, a potem powoli dołączały się kolejne



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » ndz gru 04, 2005 19:59

greg pisze:no dobra tylko że kopułka i palec zmieniony to co jeszcze z aparatem zrobić??
U mnie tak też było i problemem była cewka zapłonowa...


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

greg

Post autor: greg » ndz gru 04, 2005 20:03

cewkę też zmieniłem bo miała przebicie..



Awatar użytkownika
VAUER6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 19:53
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: VAUER6 » ndz gru 04, 2005 21:30

No dobra,ale wewnatrz aparatu jest czujnik halla ktory steruje rozdzialem tej iskry,wiec...



greg

Post autor: greg » ndz gru 04, 2005 22:42

VAUER6 pisze:steruje rozdzialem tej iskry,wiec...
więc??? bo w elektryce nie jestem tak dobry jak w mechanice, podpiąć odpiąć, wymienić, to jeszcze mogę, ale zdiagnozować chłopskim spoobem to już gorzej...



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn gru 05, 2005 02:53

ta cewka to byla nowa czy uzywana ?



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn gru 05, 2005 08:40

Hmm....wszystko wymienione. Bywa jednak - rzadko- że nowe nie znaczy sprawne.
Ja stosowałem w takich przypadkach "chłopską diagnostykę" : wilgotno, ciemno i próba zapalenia auta. Jeśli gdzieś jest przebicie to może zobaczysz. Spróbować warto.



greg

Post autor: greg » pn gru 05, 2005 08:45

cewka nówka



Awatar użytkownika
VAUER6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 19:53
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: VAUER6 » pn gru 05, 2005 22:43

greg pisze:
VAUER6 pisze:steruje rozdzialem tej iskry,wiec...
więc??? bo w elektryce nie jestem tak dobry jak w mechanice, podpiąć odpiąć, wymienić, to jeszcze mogę, ale zdiagnozować chłopskim spoobem to już gorzej...
No mialem na mysli ze jednak nie jest wszystko nowe w ukladzie zapl.
Kopulka to nie wszystko.A tak zeby to sprawdzic to najlepiej przelozyc z drugiego-niestety.



greg

Post autor: greg » wt gru 13, 2005 00:37

No to informuję że własnie się sprawa wyjasniła - iskry lataja miedzy przewodami po kopółce - po prostu od jedego do drugiego w miejscu styyku przewodu z kopółką. Teraz muszę wykombinować co z tym zrobić. Pogoda się zlitowała - jest wilgotno to i usterka się znalazła.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 217 gości