Prawdopodobnie silnik krokowy, ale prosze o potwierdzenie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Prawdopodobnie silnik krokowy, ale prosze o potwierdzenie

Post autor: d.milas » śr gru 30, 2009 17:27

Witam!
po razy kolejny problem z obrotami.. z tym ze dziwne zachowania strasznie.
Po odpaleniu wchodzi na 2tys i leci sobie powoli do gory, tak do 3,5tys... mowie co jest.. zajechalem do domu zaczelem sprawdzac dolot, przeplywkę, czujnik temp wszystko ok. I na PB i na LPG jest identyko.
Odpalilem auto i odlaczylem krokowca, obroty spadly do 900obr/min i tak chodzi podczas prob dodania gazu wkreca sie do 3tys i na tym koniec, na LPG to samo. Podczas proby odpalania auta na odlaczonym krokowcu auto sie dusi i nie odpala bez dodania gazu, calkiem inaczej jest po jego dodaniu auto odpali..
Jak mowicie to krokowiec? Dodam, ze po wlaczeniu zaplonu czuc ze on chodzi.


Motor 2E.


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Milczar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob gru 26, 2009 20:37
Lokalizacja: sochaczew
Kontakt:

Post autor: Milczar » śr gru 30, 2009 17:33

ja mialem to samo... dojezdzalem doswiatel i wyl na 3tys. a na trasie sam sie rozpedzal.. przeczyscilem silniczek krokowy i po usterce, ale z czasem tez go wymienilem na zamiennikza 100 zl firmy wrc, bo orginal bocha to 700 stowek



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr gru 30, 2009 17:42

d.milas, to nie jest wina krokowca, bo po jego odłączeniu silnik albo powinien zgasnąć albo ledwie utrzymywać wolne obroty. Szukaj nieszczelności w dolocie na poczatek. Upewnij sie czy klpaka w przepływce nie zablokowała sie w pozycji niedomknietej (nie napisałes jak dokładnie ją sprawdzałaś. I sprawdź czy linka do gazu nie jest za bardzo skrócona bo może nie pozwala się domknąć przepustnicy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » śr gru 30, 2009 17:45

Paweł Marek, przeplywka sprawdzona elektrycznie jak i wzgledem tego ze chodzi klapka lekko, mialem z tym przeboje wiec zawsze od tego zaczynam... caly dolot sciagnelem i nic niepokojacego nie zauwazylem... moze rzeczywiscie cos z ta przepustnica bo to tak wyglada jakby dostawal bardzo duza dawke paliwa.. hmm na to nie zerknelem czy moze sie gdzies linka nie przyciera albo cos no nic trzeba isc zerknac jutro 200km na sylwka;/ a to dreczy niezle..

[ Dodano: 30 Gru 2009 18:05 ]
Ok problem rozwiazany, wyciagnelem cala przepustnice wyczyscilem i przy okazji psiknelem w linke takiego smaru plynnego w sprayu, dodatkowo ja ustawilem i jest gicior. Podziekowania dla Paweł Marek,


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 298 gości