Strona 1 z 1

Stuki i zgrzyty przy pełnym skręcie na nierównościach

: śr gru 30, 2009 16:06
autor: PEDRO
SIemano.
Nie mam juz mocy do szukania dalej więc może wy coś pomożecie.

Przy pełnym skręcie kierownicy i jeździe w prawo na nierównościach, wybojach, słychać głośne i wyraźne stuki i zgrzyty jak w zawieszeniu. Wystarczy lekko odpuścić kierownicy i - cisza. (wali tylko przy max skręcie kierownicy). Gdy skręcam w prawo, stuka z lewej strony, gdy w lewo stuka z prawej - ale dużo ciszej. Występuje to tylko na nierównościach, a na równym terenie przy szarpaniu gazem lub szybkim puszczaniu gazu. Podczas normalnej jazdy na wprost i szybkim dodaniu i puszczeniu gazu objawy podobne jak przy zerwanej poduszce silnika.
Wymieniłem już:
-poduszkę pod skrzynią biegów (inne są ok)
-tuleje na wachaczach
-sworznie
-łączniki stabilizatora
-gumki na stabilizatorze
-gumy i łożyska na mcpersonach

macie jakieś pomysły?? :panna:

: śr gru 30, 2009 16:26
autor: Haki
Łożyska - ale nie na 100% ... bardziej stawiam na przeguby

: śr gru 30, 2009 16:27
autor: poolak2006
Sam to sobie diagnozowałeś i wymieniałeś ? Jeśli tak to proponuję jechać na diagnozę zawieszenia ja byłem ostatnio i 20zł zapłaciłem. 20zł to nie kasa a może dowiesz się co to bez wymiany niepotrzebnych części. Może to drążki końcówki itp. itd. przyczyn może być wiele...

: śr gru 30, 2009 17:16
autor: PEDRO
jak pojechałem na diagnostykę, to już wogóle nic nie znaleźli. Łożysko juz kiedyś zminiłem. Myślę nad przegubami wew. lub przekładnią

: śr gru 30, 2009 18:21
autor: Mirek39m
to wygląda na przeguby zewnętrzne