Strona 1 z 1

bixenonD2S w lampach h4 problem z podlaczeniem

: śr gru 30, 2009 14:47
autor: MK_TRE
Witam!!!! mam problema z podlaczeniem bixenonu na soczewie z a6 d2s .
polega to na tym ze nie mam swiatel mijania tylko od razu dlugie.
wszystko podlaczylem w sposób nastepujacy
z zarnika + czerwony wpialem do zółtego i bialego (krótkie,długie)
z zarnika- czarny wpialemm do brazowego czyli masy
a kable odpowiedizalene za dzialanie elektromagnesu czyli czarny idacy z elktromagnesu wpialem do kabla bialego (dlugie) a kabel brazowy z soczewki do kabla brazowego w instalacji
i w takim podlaczeniu jest brak swiatel mijania sa tylko drogowe po ich wlaczeniu a jak przezucam na krótkie nie ma nic prosze o pomoc :crazy: :crazy: :crazy:

: śr gru 30, 2009 16:52
autor: Shmatan
Wypnij biały z plusa żarnika, i dodaj zworkę w skrzynce bezpieczników zostawiającą mijania na długich.

Teraz po prostu dając mijania, plus szedł po białym kablu na przesłone, i odrazu ją otwierało. Ew. jeżeli nie chcesz kombinować ze skrzynką bezpieczników (chociaż tak się zawsze robi zmieniając z h4 na h1h1) to możesz diode prostowniczą zastosować pomiędzy białym kablem a plusem żarnika

: śr gru 30, 2009 17:30
autor: Brave
A wiec tak.
kabel zólty [krotkie] do zarnia
kabel bialy [długie] do plusa na elektromagnesie
kabel brazowy [masa] do oglnej masy na soczewce co idzie zarowno do zarnika jak i do elektromagnesu.

: śr gru 30, 2009 17:39
autor: MK_TRE
Shmatan, tzn tak ja zworke teraz mam w skrzynce bo obecnie mam lampkih7+h7 dalem ja zeby swiatla mijania swiecily razem z krótkimi nawet ja wyjalem ale nic mi to nie dalo :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Shmatan pisze:Wypnij biały z plusa żarnika,
kurcze ale jak to bo bialby to idzie z ori instalacji to sa dlugie i do tego dalem + czerwony z ksenonu to wtedy nie bedzie swiecilo w ogole chyba
a z ta diod to o co chodzi bo nie mam pojecia moglbys mi to tak dokladniej opisac co i jak zrobic

: śr gru 30, 2009 17:50
autor: Brave
zrob tak jak ja ci napisalem. a problem powinien zniknac...

: śr gru 30, 2009 17:54
autor: stopczyk26
Tak jak kolega Shmatan, napisal wypnij bialy z plusa zarnika i podlacz go do zasilania elektromagnesu w soczewce bo jezeli to on jest odpowiedzialny za swiatla dlugie to dopiero po przelaczeniu na nie elektromagnes ruszy przeslona w soczewce

: śr gru 30, 2009 20:08
autor: MK_TRE
Brave, jutro od rana wszystko wybróbuje i napisze co i jak ale jeszcze sie upewnie piszac o tym ze z prztwornicy leca 2 wyscia jedno jesty na zarnik i drugie zakonczone 2 pinami to jest plus i minus i z tym cos jeszcze trzeba zrobic czy nie

: śr gru 30, 2009 20:36
autor: Shmatan
Obrazek

über paint edition...

kable są pokolorowane ;) i zworke w skrzynce bezpieczników (tą od równoczesnego świecenia mijania i drogowych) zostaw na swoim miejscu.

Co do wyjść z przetwornicy to nie do końca rozumiem - pzetwornica powinna mieć wejście plus/minus, i identyczne wyjście (albo też wyjście samego plusa) - tzn tak by było logiczne, ale nigdy przetwornicy w rękach nie miałem, to zagwarantować tego nie moge

: śr gru 30, 2009 21:21
autor: MK_TRE
Shmatan, czy ja dobrze mysle bialy kabel do masy??? a brazowy do minusa?

: śr gru 30, 2009 21:36
autor: stopczyk26
Żarnik podlaczasz pod przetwornice a zasilanie przetwornicy bierzesz ze swiatel mijania natomiast kabel od swiatel dlugich podlaczasz pod elektromagnes z soczewki(+) a drugi(-) do masy. Ja mam tak podlaczone i u mnie dziala bez problemu

: śr gru 30, 2009 21:58
autor: MK_TRE
stopczyk26 pisze:Żarnik podlaczasz pod przetwornice
no zgadza sie tak jest
stopczyk26 pisze: a zasilanie przetwornicy
zasilanie czyli ta 2 wyjscie z przetwornicy tak to o to chodzi

: śr gru 30, 2009 23:25
autor: Shmatan
MK_TRE pisze:bialy kabel do masy??? a brazowy do minusa?
Biały kabel to sterowania przesłoną, a "masa" to właśnie "minus" ;)
stopczyk26 pisze:Żarnik podlaczasz pod przetwornice a zasilanie przetwornicy bierzesz ze swiatel mijania
Tego nie pisałem, bo wydawało mi się oczywiste ;)