Strona 1 z 1

MK2 RP zalewa się paliwem

: śr gru 30, 2009 14:09
autor: cegiel1989
Witam, posiadam golfa mk2 z silnikiem RP na mono wtrysku, problem zaczął się gdy puściły mrozy, (nie zamarzł płyn) otóż wszystkie czujniki sprawne, wtrysk ładnie rozpyla paliwo, silniczek krokowy tez ładnie działa, wzmacniacz zapłonu tez jest dobry, a jak kręcę, druga osoba odłącza i podłącza kostkę od wtryskiwacza to momentami łapie a jak złapie to nie chce wejść na obroty. Sonda jest na jednym przewodzie więc nie ma za dużego znaczenia bo komputer zaczyna odczytywać sygnał dopiero przy 50-60'C. Na miarce oleju przybyło ze dwa cm. Słyszałem ze przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa, co sądzicie o tym

Sterownik (komputer) sprawdzałem w innym golfie i chodzi ładnie

Dodam ze golf nigdy nie był zagazowany
Uszczelka pod głowicom wymieniona gumki zaworowe tez, nowa kopułka, palec, świece i przewody, zapłon ustawiony na lampę

: śr gru 30, 2009 14:34
autor: wieslaw608
włąsnie dziś odebrałem mojego Golfa z naprawy, miałem identyczne objawy co ty awalnięty był regulator ciśnienia.

Sprawdź koniecznie olej czy nie masz w nim benzyny - jak jest wymien jak najszybciej

: śr gru 30, 2009 15:21
autor: NeconFighter
Sprawdzałeś czujnik temp. w środku wtrysku?

: śr gru 30, 2009 16:07
autor: cegiel1989
NeconFighter pisze:Sprawdzałeś czujnik temp. w środku wtrysku?
czujnik temperatury przepływanego powietrza jest ok

regulator ciśnienia właśnie wymieniłem od sprawnego auta i dalej to samo, wczoraj był wlany nowy olej

: czw gru 31, 2009 02:33
autor: kwadrat
Mam pytanie gdzie jest w RP ten regulator ciśnienia paliwa. Myślałem że takie coś jest tylko w mocniejszych silnikach GTI. W RP myślałem, że pąpka ta pod bakiem "robi" ciśnienie

: czw gru 31, 2009 09:38
autor: NeconFighter
Pompka pod bakiem robi ciśnienie to się zgadza :)

regulator jest koło wtrysku


Cyferka numer 1 :)



Obrazek

: czw gru 31, 2009 17:14
autor: kwadrat
NeconFighter, dzięki za wyjaśnienie i fajny schemacik. A jak się sprawdza ten regulator?

: czw gru 31, 2009 17:30
autor: cegiel1989
kwadrat pisze:NeconFighter, dzięki za wyjaśnienie i fajny schemacik. A jak się sprawdza ten regulator?
regulator sprawdza się manometrem wpina się go szeregowo do obiegu (ten co dostarcza, nie powrót) musisz założyć trójnik i na odpalonym silniku na wolnych obrotach ciśnienie powinno być w przedziale 0.8 do 1.2 Bara

No i znalazła się przyczyna katalizator się zapchał i spaliny leciutko leciały,