Strona 1 z 1

: śr gru 30, 2009 10:18
autor: miś fazi
75 W 90 GL4 LUB GL4/5

: śr gru 30, 2009 10:21
autor: Arojan1
dla swiętgo spokoju bym zrobił zbieżnośc na nowo,ja w zeszłym roku też kupiłem paska po dzwonku ale kupiłem go przed zrobieniem przywiozłem na lawecie i wymieniłem wszystko sam,u mnie niebyło powaznych uszkodzeń B4 to dośc solidny wóz,jeśli było robione zawieszenie to musowo trzeba zrobic zbieżność poprzedni właściciel pewnie chciał zaoszczedzic i tylko zmiejszył cisnienie żeby jakoś jechał,powinien miec wydruk z ustawiania zbieżności i ci go pokazać

: śr gru 30, 2009 10:21
autor: miś fazi
A co do ściągania to sprawdź jeszcze raz geometrię , a jeśli będzie dobra , a auto dalej będzie uciekać to tylko płyta pomiarowa

: śr gru 30, 2009 10:23
autor: miś fazi
marki są różne , ważne są te parametry które Ci podałem , mobil , castrol i.t.p ,

[ Dodano: 30 Gru 2009 09:24 ]
w ASO oryginalny nie jest taki drogi , wchodzi tylko 2 litry

: śr gru 30, 2009 10:50
autor: filip85
Ja się podłącze pod ten olej. Nie wiem jaki mam obecnie zalany, najprawdopodobniej ori + jakąś dolewkę, którą mechanik zrobił kiedyś. Nie chcę wymieniać całego tylko dolać, myślicie, że ten 75 W 90 GL4?

: śr gru 30, 2009 10:57
autor: miś fazi
jaką masz dolewkę , to licho wie , ja na twoim miejscu wymieniłbym całość na nowy, skrzynie są dosyć czułe na olej , Vento ma takie same parametry oleju 75W90 GL 4

: śr gru 30, 2009 11:26
autor: miś fazi
jak napisałeś , albo jabłko w maglownicy od drążka , kiepska tuleja w wahaczu , zgrzew blachy puścił w jakimś miejscu , przegub ma jakiś feler , licho wie co jeszcze

[ Dodano: 30 Gru 2009 10:33 ]
tylko jabłko w maglownicy bym wykluczył , bo wtedy pukało by Ci delikatnie przy każdym ruszaniu , miałem to w MK1 , ledwo znalazłem co było , przegub kulisty był po prostu suchutki , po nasmarowaniu jak ręką odjął

: śr gru 30, 2009 14:24
autor: mati12fs
belcho99, wiesz u mnie jak sciagal to poprostu spad odwaznik z opony i przez co byla zle wyważona i tylko od tego mi sciagalo po wywazeniu wrocilo do normy moze blache to jest ale mozesz sprawdzic nie duze pieniadze a moze jak raz.

: śr gru 30, 2009 15:14
autor: wolny83
filip85, orginalnie powinienes miec 75W90 GL4.Najlepiej spusc olej i zalej nowy bo nie wiadomo co miales wczesniej zalane

[ Dodano: 30 Gru 2009 14:15 ]
belcho99, morze tez byc krzywy wachacz

: czw sty 14, 2010 00:07
autor: drill
co do stukania to sprawdz czy nie ma luzu na polosi po stronie skrzyni... zlap ja francuzem albo czyms tego typu i krec szybko w obie strony na przemian...

: czw sty 14, 2010 10:14
autor: miś fazi
a co do ściągania , to przyglądnij się hamulcom , czy czasem nie blokuje Ci tłoczek