Strona 1 z 1

ZMIANA NA 1,8

: wt gru 29, 2009 20:34
autor: jendrej83
Witam.Czeka mnie wymiana silnika i chce wsadzic do siebie motor 1,8 tylko nie wiem ktory bedzie najlepszy i najmniej bedzie problemow ze swapem.Słyszalem ze podobno najlepszy motor jest o oznaczeniu ABS czy to prawda?Chcialby zebyscie mi doradzili co i jak :grin:

: wt gru 29, 2009 20:45
autor: miś fazi
ADZ lepszy :bigok:

: wt gru 29, 2009 20:46
autor: jendrej83
miś fazi pisze:ADZ lepszy
mogł bys mi wyjasnic dlaczego tak uwazasz?

: wt gru 29, 2009 20:49
autor: jablonski89
jak juz robisz swap to zrob na 2.0 abf for example

: wt gru 29, 2009 20:52
autor: miś fazi
jendrej83 pisze:
miś fazi pisze:ADZ lepszy
mogł bys mi wyjasnic dlaczego tak uwazasz?
bo jak widzisz mam taki silnik i nigdy , ale to nigdy mnie nie zawiódł , oczywiście nie mam nic do innych , bo ABS , to prawie identyczny silnik , różnica jest tylko w silniczku krokowym i sprężynach zaworowych

: wt gru 29, 2009 20:53
autor: jendrej83
jablonski89 pisze:jak juz robisz swap to zrob na 2.0 abf for example

wiem ze ma 150km,ale chodzi o to zeby zabardzo sie nie pchac w koszty,sam zakup silnika z osprzetem to granice 2500zł a gdzie reszta rzeczy :crazy: .A ja 1,8 kompletny kupie juz za 1200zł i nie musze przerabiac tylu rzeczy co przy ABF.Przynajmniej nie chciałbym narazie przerabiac hamulcow.Narazie musiało by hamowac na tym co jest :grin:

: wt gru 29, 2009 20:57
autor: wojtas46
W mk3 miałem ABSa z gazem nalatane prawie 300 000 i zadnych problemów

: wt gru 29, 2009 20:58
autor: Jesionvr6
ADZ lepszy bo nowszy i jest szansa ze z mniejszym przebiegiem. nawet AAM jest może być bo na pewno jest mniej awaryjny niż ABD a i przy każdym 1,8 przy swapie tyle samo roboty

: wt gru 29, 2009 21:05
autor: jendrej83
panowie a powiedzcie mi wiem ze trzeba przerabiac mocowanie silnika,komputer zmienic,skrzynie,hamulce wzmocnic,chłodnice wieksza wstawic,uklad wydechowy jest inny i co jeszcze?jak to wyglada z elektryka czy musze miec cala wiazke z tego 1,8 czy da rade jakos to polaczyc na istniejacej elektryce(jak jest taka mozliwosc to wolałbym taki sposob) i czy pompa paliwa moze zostac z tego 1,4?Bo tego jeszcze dokładnie nie wiem

: wt gru 29, 2009 21:12
autor: miś fazi
wydech musisz przerobić , bo 1,8 ma kolektor z tyłu , jak kupisz silnik ze skrzynią i łapą skrzyni , to wiele roboty nie ma , pompa powinna wydolić , oczywiście ECU inne i pare kabelków trzeba będzie dołożyć

[ Dodano: 29 Gru 2009 20:13 ]
a nie wiem jaki chcesz mieć problem z hamulcami , to jest to samo

: wt gru 29, 2009 21:24
autor: jendrej83
miś fazi pisze:pare kabelków trzeba będzie dołożyć

to znaczy ze da rade na tej instalacji od 1,4 tylko bedzie trzeba robic male przerobki?

: wt gru 29, 2009 21:26
autor: miś fazi
tak , pasuje Ci tylko schemat od 1,8 prędzej dojdziesz co i jak