Jakie zaciski pasują?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie zaciski pasują?
Mam problem, zepsuły mi się zaciski tylne w moim MK3 GTI 16v.
Szukam teraz - z racji ograniczonego budżetu - używanych.
Autko mam z rocznika 97.
Podejdą do niego każde z MK3 GTI 16v, czy tylko mój rocznik?
Czy ewentualnie podejdą ze zwykłego GTI?
Albo z innych modeli? Np: TDI czy 2.0 Cabrio?
Szukam teraz - z racji ograniczonego budżetu - używanych.
Autko mam z rocznika 97.
Podejdą do niego każde z MK3 GTI 16v, czy tylko mój rocznik?
Czy ewentualnie podejdą ze zwykłego GTI?
Albo z innych modeli? Np: TDI czy 2.0 Cabrio?
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 10:42 przez vfl, łącznie zmieniany 1 raz.
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
podejdą z każdego mk3 który ma tarcze z tyłu. tylko że większość ze szrotów będzie w twoim stanie. szukaj zacisków z mk4 podchodzą idealnie, sam mam takie u siebie. tylko musisz załatwić sobie przejściówkę z 10 na 12 do wkręcenia wężyka albo pasują wężyki z merca tylko nie pamiętam jakiego
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 11:01 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
Są podobne, ale obawiam się że nie zejdą się z jarzmem przy skręcaniu (inny rozstaw śrub).
Na czym polega uszkodzenie twoich zacisków? Powiem ci, że u mnie popsuły się obydwa zaciski z tyłu i nie trzymał ręczny, ponieważ tam po latach zbiera się niesamowity syf i tłoczek staje.
Jeśli masz warunki to polecam samemu dokonać wymiany uszczelek w zacisku. Nie jest to jakaś niesłychanie trudna rzecz. Ja u siebie zregenerowałem obydwa. Zestaw naprawczy kosztuje 20 zł na zacisk.
Są przypadki że po mocnym uszkodzeniu uszczelki, do zacisku dostaje się woda (i sól) i trzpień dźwigni ręcznego mocno koroduje. Jeśli doszło to ostrego wyżarcia trzpienia, wtedy nie ma co dziadować tylko szukać nowych zacisków.
Na czym polega uszkodzenie twoich zacisków? Powiem ci, że u mnie popsuły się obydwa zaciski z tyłu i nie trzymał ręczny, ponieważ tam po latach zbiera się niesamowity syf i tłoczek staje.
Jeśli masz warunki to polecam samemu dokonać wymiany uszczelek w zacisku. Nie jest to jakaś niesłychanie trudna rzecz. Ja u siebie zregenerowałem obydwa. Zestaw naprawczy kosztuje 20 zł na zacisk.
Są przypadki że po mocnym uszkodzeniu uszczelki, do zacisku dostaje się woda (i sól) i trzpień dźwigni ręcznego mocno koroduje. Jeśli doszło to ostrego wyżarcia trzpienia, wtedy nie ma co dziadować tylko szukać nowych zacisków.
Ręczny nie odbija, czyli jak go zaciągnę, to jeżdżę na hamulcu - zwalnia się stopniowo, kiedy mu się tam zechce.
A dwa, to bodajże nie pracuje mi prawie wcale tylny od strony pasażera.
Wymieniałem teraz klocki i okazało się, że w tym z mojej strony blacha, a tamten prawie nówka...
Wg mechanika oba są do wymiany - twierdzi, że wymiana gumek i tłoczków nic nie da.
Ostatnio połamali klucz przy odkręcaniu...
A dwa, to bodajże nie pracuje mi prawie wcale tylny od strony pasażera.
Wymieniałem teraz klocki i okazało się, że w tym z mojej strony blacha, a tamten prawie nówka...
Wg mechanika oba są do wymiany - twierdzi, że wymiana gumek i tłoczków nic nie da.
Ostatnio połamali klucz przy odkręcaniu...
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
A gdzie załatwić te przejściówki?
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 13:18 przez vfl, łącznie zmieniany 1 raz.
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
masz 3 opcje:
- najlepsza ale najdroższa to idziesz tam gdzie zakuwają węże i mówisz co potrzebujesz
- kupujesz wężyki hamulcowe od mercedesa tylko nie pamiętam jakiego
-kupujesz w sklepie moto przejściówkę z 10 na 12, ewentualnie tokarz może ci coś takiego dorobić.
w opcji 2 i 3 musisz wygiąć metalowe przewody hamulcowe bo albo będziesz miał za długi przewód albo za krótki
- najlepsza ale najdroższa to idziesz tam gdzie zakuwają węże i mówisz co potrzebujesz
- kupujesz wężyki hamulcowe od mercedesa tylko nie pamiętam jakiego
-kupujesz w sklepie moto przejściówkę z 10 na 12, ewentualnie tokarz może ci coś takiego dorobić.
w opcji 2 i 3 musisz wygiąć metalowe przewody hamulcowe bo albo będziesz miał za długi przewód albo za krótki
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
http://pwpnet.pl/index.php
Częsci z ich oferty można zamówić w intercarsie.
W/g mnie dorabianie tak popularnych redukcji na zamówienie u tokarza czy też "tam gdzie zakuwają węże" wydaje mi się być zbyt kłopotliwe i ekonomicznie nieuzasadnione.
Częsci z ich oferty można zamówić w intercarsie.
W/g mnie dorabianie tak popularnych redukcji na zamówienie u tokarza czy też "tam gdzie zakuwają węże" wydaje mi się być zbyt kłopotliwe i ekonomicznie nieuzasadnione.
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 232 gości