Pompa paliwowa
: wt gru 29, 2009 10:19
Golf II 1.8 RP 1991r. wtrysk: Monojectronic, układ paliwowy z dwoma pompami: wstępna(rozruchowa) 0.24bar oraz główna robocza 1.2bar tzw. system Porsche
pod względem el. pompy połączone równolegle przez niebieski przekaźnik.
Silnik zaczął szarpać aż w końcu zdechł
Padła mi oryginalna pompa paliwowa pod autem z Bosha. (Pompa kręci ale nie podaje paliwa)
Jeździłem na niedomagającej pompie paliwowej w zbiorniku paliwa.
Moje pytanie: chcę wymienić pompę paliwową i zastanawiam się nad firmą MTM ciśnienie robocze 1.2 bar (ta pod autem). Czy warto ją kupować jak wygląda sprawa z jej żywotnością i głośnością pracy? Może warto odpuścić i kupić oryginał z Bosha?
MTM na Allegro: 130zł
Bosh około 180zł
Druga sprawa to pompa w zbiorniku warto kupować używki czy lepiej dać 100 za zamiennik w motoryzacyjnym?
pod względem el. pompy połączone równolegle przez niebieski przekaźnik.
Silnik zaczął szarpać aż w końcu zdechł
Padła mi oryginalna pompa paliwowa pod autem z Bosha. (Pompa kręci ale nie podaje paliwa)
Jeździłem na niedomagającej pompie paliwowej w zbiorniku paliwa.
Moje pytanie: chcę wymienić pompę paliwową i zastanawiam się nad firmą MTM ciśnienie robocze 1.2 bar (ta pod autem). Czy warto ją kupować jak wygląda sprawa z jej żywotnością i głośnością pracy? Może warto odpuścić i kupić oryginał z Bosha?
MTM na Allegro: 130zł
Bosh około 180zł
Druga sprawa to pompa w zbiorniku warto kupować używki czy lepiej dać 100 za zamiennik w motoryzacyjnym?