Strona 1 z 2

VR6 nie wchodzi powyzej 2500 0brotow

: pn gru 28, 2009 23:59
autor: sebspeedy
Witam,przegladalem forum sprawdzalem porady ale nic nie pomaga. Nowa kopulka nowe swiece i kable zaplonowe i dalej auto nie chce sie wkrecic na wiecej niz 2500-3000. Odbilo mu po przyjezdzie do Holandi,przestal palic na wszystkie gary nie chcial sie wkrecic itd, Nagle. Po wymianie kopulki swiec i kabli jest poprawa na tyle ze pracuje rowno ale w przedziale 2500-3000 nadal jakby mu zaplon odcinalo wskazowka leci w dol i znowu w gore do 3000 i w dol i tak dalej. Co jeszcze sprawdzic? Acha pod vagiem wybija tylko czujnik g62 (temperatury wg opisu) i cos o wartosci sondy ale to sporadycznie,

: wt gru 29, 2009 00:53
autor: Haki
Nic nie pisałeś o filtrach ... mam nadzieję ,że wszystko z nimi ok :bajer: i są świeże :helm:

Co do błędów - to są po to by je niwelować a nie się im przyglądać.

: wt gru 29, 2009 20:43
autor: sebspeedy
Filtr mam stozkowy jakies trzy miesiace bez filtra jest to samo auto zeswirowalo poprostu naglel Przyjechalem do Holandi na miejscu pojezdzilem kilka dni i ktoregos dnia wsiadam i niespodzianka. Na Postoju kreci 2500-3000 podczaj jazdy to jest 2000 i zaczyna szarpac nie wkreci sie wyzej. odpinalem wiekszosc czujnikow na probe zadnej roznicy Nie jest mulowaty nie czuc zeby go cos trzymalo i nie moze sie wkrecic ,depne na gaz wyrywa i moment wskazowka mija 2000 i zaczyna wariowac,

: wt gru 29, 2009 20:50
autor: Haki
Sprawdź Silnik krokowy, sondę lambda i czujnik temperatury

: wt gru 29, 2009 20:53
autor: Jesionvr6
Haki pisze:Sprawdź Silnik krokowy, sondę lambda i czujnik temperatury
i ciśnienie paliwa

: wt gru 29, 2009 20:59
autor: dygac
do sprawdzenia:

-pompa paliwa
-regulator ciśnienia paliwa
-cewka zapłonowa

Pozdrawiam :bigok:
dygac

: wt gru 29, 2009 21:04
autor: sebspeedy
Krokowy chyba ok lambda na vagu cos kolo 135 wiec z tego co mi mowiono tez ok a rok temu jak poszla to nie bylo takich problemow poprostu duzo wiecej palil wtedy ,czujnik temperatury- wyskakuje pod wagiem blad sporadyczny g62 o ile dobrze pamietam z tego co znalazle to jeden z tych trzech obok siebie niebieski wymieniony,cisnienie paliwa to raczej nie bedzie bo mam gaz blosa czyli zero elektroniki typowa mechanika gdzie na gazie chodzil nawet jak urwal sie kabel od przeplywomierza a teraz swiruje na benzynie i gazie dokladnie tak samo

: wt gru 29, 2009 21:12
autor: Haki
sebspeedy pisze:Krokowy chyba ok lambda na vagu cos kolo 135 wiec z tego co mi mowiono tez ok a rok temu jak poszla to nie bylo takich problemow poprostu duzo wiecej palil wtedy ,czujnik temperatury- wyskakuje pod wagiem blad sporadyczny g62
Jak wymienisz czujnik i będziesz w 100% pewny krokowego - to napisz.

: wt gru 29, 2009 21:22
autor: sebspeedy
Ok to podpowiedz mi jak dokladnie sprawdzic krokowy zeby byc pewnym w stu procentach i ktory to ten g62 bo wymienilem niebieski tak wynikalo z informacji jakich sie doczytalem. Zrobie to po nowym roku bo teraz mam zamiar sylwka w Polsce spedzic

: wt gru 29, 2009 21:33
autor: Haki
sebspeedy pisze:Ok to podpowiedz mi jak dokladnie sprawdzic krokowy zeby byc pewnym w stu procentach i ktory to ten g62 bo wymienilem niebieski tak wynikalo z informacji jakich sie doczytalem. Zrobie to po nowym roku bo teraz mam zamiar sylwka w Polsce spedzic
Przeczytaj jeszcze to http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic797426.html :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75694 zgłoś się do kol homsky On ma sporo materiałów o tych rzeczach.

: wt gru 29, 2009 21:43
autor: sebspeedy
Dzieki za informacje.Po nowym roku znow sie za niego wezme.Pozdrawiam i zycze udanego sylwestra

: wt gru 29, 2009 23:15
autor: novy19822
Wymień palec rozdzielacza.

: pn lut 15, 2010 15:57
autor: sebspeedy
Witam ponownie. Moja nieobecnosc w NL sie przedluzyla ale wrocilem i znow zabralem sie za mojego strupka. Oczywiscie bez skutku. Ale zrobilem nowe "testy" i tak:
palec rozdzielacza tez wymienilem,silniczek krokowy jest sprawny
rano kiedy silnik jest zimny auto wkreca sie do 3000 i wyzej nie chce bo go scina im bardziej wciskam gaz tym bardziej obroty spadaja i szarpie
kiedy silnik sie zagrzeje kreci juz tylko do 1800
kasuje bledy i odrazu pojawia sie czujnik g62 od wody ktory jest wymieniony( zreszta wszystkie trzy) wiec to moze byc jakies zwarcie w instalacji (moze ma ktos schemat)
dopoki wkrecam silnik na takie obroty zeby go nie odcinalo nie wyskakuja zadne bledy dopiero jak przegazuje i go zetnie z obrotow wyskakuje g28 czujnik predkosci obrotowej silnika nieprawidlowy sygnal blad sporadyczny (czujnik tez juz zmienialem) i regulacja biegu jalowego nie osiagnieta wartosc adaptacji
wyczytalem ze po odpieciu krokowego trzeba pozwolic zeby silnik na wolnych obotach sie zagrzal wtedy sie adaptuje. Zrobilem tak i jedyna roznica jest taka ze po przegazowaniu regulacja biegu jalowego juz nie wyskakuje nie ma tego bledu ale silnik i tak sie nie wkreca
Zdarzylo sie tez dwa razy ze po zagrzaniu silnik nie chcial zapalic i nie bylo komunikacji vagiem. Za ktoryms podejsciem sie polaczyl skasowalem kompa i od razu zastartowal
Nie znam tu nikogo kto by sie na tym znal a musze nim jakos do Polski wrocic
Nie wiem czy te dane w czyms wam pomoga ale moze ktos juz mial takie objawy
Slyszalem tez ze moze byc katalizator zapchany ale to moze uda mi sie odpiac dopiero w sobote.Przed wyjazdem zmienilem wydechy za katalizatorem na nowe i zrobilem na nich jakies 1500 km ale czy to mozliwe?
A i jeszcze ladowanie na pelnym obciazeniu to okolo 14,2 bo tez juz gdzies czytalem ze powinno byc wiecej

: pn lut 15, 2010 16:56
autor: marcin 78
Obiawy typowe na uszkodzony czujnik położenia wału