Strona 1 z 2

Awaryjne mrygaja auto nie odpala

: pn gru 28, 2009 17:56
autor: Code
Mam kolejny problem, praktycznie jak co tydzien :grrr:
Otwieram drzwi, a tu awaryjne zaczynaja działać, włączam je i wyłączam a one nadal chodzą. Tak przez około 1minute. A auto nadodatek nie chce wogule odpalić. Nawet rozrusznikiem nie zakręci. Wszystkie kontrolki się świecą przy włączeniu zapłonu.

Ktoś wie w czym problem?

[ Dodano: 28 Gru 2009 16:59 ]
Problem opisywalem po tej operacji.... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... t=ga%B6nie

: pn gru 28, 2009 18:06
autor: filip85
Jak otwierasz drzwi to się awaryjne włączają? Może masz alarm zamontowany o którym nie wiesz :jezor: Taka podpowiedź z rodzaju niemożliwych, ale nic mi do głowy nie przychodzi.

: pn gru 28, 2009 18:20
autor: Code
Alarm jest ale co z tego???

: pn gru 28, 2009 18:24
autor: filip85
Code pisze:Alarm jest ale co z tego???
no to masz przyczynę, weź go w cholerę odłącz i zobacz

: pn gru 28, 2009 18:30
autor: Code
Podpowiedz gdzie go odpiac. Tam przy skrzynce z bezpiecznikami?

: pn gru 28, 2009 18:41
autor: filip85
Code pisze:Podpowiedz gdzie go odpiac. Tam przy skrzynce z bezpiecznikami?
Najlepiej jak byś sprawdził w instrukcji obsługi, tam powinno być napisane bo każdy alarm inny. Centralkę powinieneś mieć przy bezpiecznikach, ale jak go dezaktywować to ci nie pomogę, gdzieś czytałem, że musisz jakieś kabelki połączyć, ale nie chcę cię w błąd wprowadzić. Najlepiej jak być znalazł instrukcję albo znalazł na necie jak się odłącza twój model alarmu.

: pn gru 28, 2009 18:53
autor: Code
Chyba z tym nie bede kombinowal. Sprobuje podlaczyc obd1 do obd2 i laptopa z vag'iem lub tool'em. A jak nie to jutro mechanik...

: pn gru 28, 2009 19:07
autor: Zico63b
Można tyle podpowiedzieć: ostrożnie otworzyć pudełko alarmu, tą jego obudowę, w środku powinien być przynajmniej jeden przekaźnik i należy popatrzeć jakie kable rozłącza styk ruchomy tego przekaźnika. Może właśnie rozłączać kable ze czy do stacyjki. Po analizie należy połączyć rozłączane kable jak gdyby z pominięciem tego styku ruchomego; taki "bypass". W razie kilku przekaźników - analizę przeprowadzamy dla każdego. Styk ruchomy może coś nie tylko rozłączać ale i przełączać, na to należy zwrócić też uwagę.
Przekaźniki będą dlatego, że popularna tania elektronika nie jest w stanie przenieść prądu cewki rozrusznika, stacyjki czy pompy benzynowej; to jest w stanie wytrzymać tylko przekaźnik - przy rozsądnej cenie, a to się w produkcji liczy.
Gdy inne sposoby zawiodły - taki sposób mi czasem pomagał!

A VAG nic nie pokaże, najwyżej brak zasilania któregoś z elementów pojazdu: VAG nie pokazuje stanu wielu fabrycznych urządzeń a co dopiero dokładanych typu "Zrób to sam".

: pn gru 28, 2009 20:04
autor: Code
A gdzie mam szukać tego alarmu? Patrzyłem wokoło skrzynki bezpiecznikow i nie mogłem znaleść. Same wiązki kabli.

: pn gru 28, 2009 20:09
autor: Zico63b
Nikt tak naprawdę tego nie powie... To przecież zależy od "pomysłowości" montera.
Tylko w wypadku jeśli jest to fabryczny alarm - to ma on swoje miejsce za wyłącznikiem głównym swiateł; to niewielka czarna plastykowa pyszka do której wchodzą dwa wtyki z kablami.

: wt gru 29, 2009 18:15
autor: Code
Ok. Znalazlem ta puszke wyciaglem ja i awaryjne juz nie swieca, ale nadal nie odpala.
Tak ona wyglada. Obrazek Obrazek

Teraz kto dalej wie co mam bezpośrednio zewrzeć? Oraz czy podczas robienia tego musi być podłączone w swoje miejsce?

[ Dodano: 29 Gru 2009 17:50 ]
Rozszyfrowałem. Znalazłem 2 grube kable, bo wkońcu Zico63b, pisze ze jest to duzy prąd i zrobilem tylko mostek, czyli maly drucik włożyłem w oba piny żeńskie. Auto odpaliło.

: wt gru 29, 2009 18:54
autor: radek108
to zrób mostek tak żeby nie robiło zwarcia i tak jezdzij znajomy jezdzi tak dwa lata tylko że alarm nie blokuje odpalenia samochodu ale tak jest taniej niż naprawiać alarm lub go wymieniać

: wt gru 29, 2009 18:55
autor: Zico63b
Dosłownie minutę temu wszedłem do domu i widzę, że się udało - gratulacje. I tak to jest z alarmami czy "odcięciami" :grin:

: wt gru 29, 2009 19:09
autor: Code
Ok. Są tam 3 przekaźniki. Wszystkie rozłączone jak na moje oko. Teraz jak szukać żeby podpiąć kabelek na chwile by przekaźnik przeskoczył i tak został? Szukać tylko "+" i "-"?

[ Dodano: 29 Gru 2009 18:13 ]
I od czego są 2 pozostałe? Tam już cieniutkie kabelki. Możliwe że od pilot do centralnego?