Strona 1 z 3

140 km/h i nic wiecej :(

: pn gru 28, 2009 00:50
autor: Y@RO
Mam silnik AAM 75 km .. a dokladnie 73 shamowane. Na alu 16" jak i zimowkach 13 auto jedzie max 140 km/h i wiecej nie da rady. Dziwne, bo na poprzednim silniku ABD auto jechalo szybciej. CZego to moze byc wina ? Swiece nowe, kable nowe, kopolka nowa ....

: pn gru 28, 2009 01:43
autor: evil666
i co z tego że masz to nowe??? może masz już silnik zajechany... złe użytkowanie wcześniej i autko straciło na mocy...

: pn gru 28, 2009 01:46
autor: Y@RO
no nie wiem co z tego, napisalem tylko ze mam to wymienione. Auto Shamowane 2 miesiace temu. Wynik 72,8 KM i 134 nm .. to chyba niezle jak na auto co ma 16 lat ? Seria ma 75 Km i 140 nm

: pn gru 28, 2009 01:53
autor: Haki
Filtry i ich stan sprawdź .. ewentualnie wymień na nowe - paliwa i powietrza.
To tak na początek


PS - przeczytaj kolego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=mk3+max

: pn gru 28, 2009 02:13
autor: Y@RO
Haki, potencjometr przepustnicy usytawialem wlasnie bo bylo zle. Filtry .. hm .. powietrza to mam niestety stozek. Moze paliwa faktycznie albo ta pompka. Dzieki za info jak narazie. Jutro wymienie i zobaczymy.

: pn gru 28, 2009 02:24
autor: Haki
Y@RO pisze:Haki, potencjometr przepustnicy usytawialem wlasnie bo bylo zle. Filtry .. hm .. powietrza to mam niestety stozek. Moze paliwa faktycznie albo ta pompka. Dzieki za info jak narazie. Jutro wymienie i zobaczymy.
Może ten stożek jakiś lipny ? albo zasyfiony totalnie.
Sprawdź - wymyj - nasącz olejem specjalnym.

Czekam na relację z wymiany i efekty.

: pn gru 28, 2009 10:26
autor: Gawior
Może masz zapłon źle ustawiony? Ile silnik ma obrotów przy tych 140 km/h ?

: pn gru 28, 2009 11:14
autor: xxMAXIMxx
stożek bez innych przeróbek na 99% zaniża moc, dlatego lipa na hamowni wyszła. Co do prędkości ponawiam pytanie kolegi do jakich obrotów dochodzi? Do odcięcia? Jeśli tak to masz bardzo krótką skrzynię biegów i nic autu nie jest.

: pn gru 28, 2009 11:47
autor: Vii
xxMAXIMxx pisze:Co do prędkości ponawiam pytanie kolegi do jakich obrotów dochodzi? Do odcięcia? Jeśli tak to masz bardzo krótką skrzynię biegów i nic autu nie jest.
Ja podlacze sie pod temat.. Bo u mnie majac 140 jest około 3,5 - 4 tys obrotów no i dalej ruszyć wskazowka od predkosci oraz ta od obrotów tez sie nie chce :P zeby osiagnać 140 KM / H wiekszych problemow nie ma, przekroczyć ta predkość WIELKIE SCHODY!

: pn gru 28, 2009 13:19
autor: Y@RO
Gawior, zaplon ustawialem .. hm .. jaki powinien byc kąt przesuniecia zaplonu na biegu jalowym ?

przy 140 km/h na 5 biegu ma jakies 4 tys obr. nawet niecałe.

xxMAXIMxx, stozek mam z przymusu, bo nie mam tej calej puszki na filtr.

: pn gru 28, 2009 13:23
autor: Haki
Y@RO pisze:Gawior, zaplon ustawialem .. hm .. jaki powinien byc kąt przesuniecia zaplonu na biegu jalowym ?

przy 140 km/h na 5 biegu ma jakies 4 tys obr. nawet niecałe.

xxMAXIMxx, stozek mam z przymusu, bo nie mam tej calej puszki na filtr.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?start=0&t=6017

Pożycz od kogoś puchę z ORI filtrem i sprawdź , albo podjedź na szrott i poszukaj.

Co do kolegi Vii poczytaj temat od początku i sprawdź u siebie co pisaliśmy,

: pn gru 28, 2009 13:47
autor: Y@RO
Haki, Ja mam Mono wtrysk ;) ale mniejsza o to .. nie rozumiem zabardzo tego co tam pisze o przesunieciu zaplonu :( znaczy nie rozumiem dopkal;dnie tego:
punkt zaplonu
wartosc kontrolna 4.....8 stopni przed GMP
wartosc nastawcza 5....7 stopni przed GMP
wartosc przesuniecia 20.... 30 stopni:

: pn gru 28, 2009 14:36
autor: Haki
Y@RO pisze:Haki, Ja mam Mono wtrysk ;) ale mniejsza o to .. nie rozumiem zabardzo tego co tam pisze o przesunieciu zaplonu :( znaczy nie rozumiem dopkal;dnie tego:
punkt zaplonu
wartosc kontrolna 4.....8 stopni przed GMP
wartosc nastawcza 5....7 stopni przed GMP
wartosc przesuniecia 20.... 30 stopni:
GMP - górne martwe położenie tłoka
DMP - dolne -------//------------------

: pn gru 28, 2009 15:30
autor: Vii
Co do kolegi Vii poczytaj temat od początku i sprawdź u siebie co pisaliśmy,
A wiec wziałem to do siebie co pisaliscie wyzej i looknałem na filtr powietrza i był CZARNY jakby zalany olejem [oczywiscie to tylko porownanie] wymieniłem - wsiadłem do auta i sie PRZESTRASZYŁEM bo prawie 140 KM/h to miał na 3ecim biegu hahah.. 4 ani 5iatki juz nie wlaczyłem na te warunki panujace na drodze co by nie lezec w rowie ;) po problemie...