[Mk II] Zapłon w RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jusci
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw paź 07, 2004 18:25
Lokalizacja: Zamość LZ
Kontakt:

[Mk II] Zapłon w RP

Post autor: jusci » sob gru 03, 2005 17:36

Co się dzieje gdy zapłon jest ustawiony na "zero" a nie tak jak powinno być 6 stopni?


pozdro!

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz gru 04, 2005 12:15

ustawiony na zero to znaczy za późny o 6 stopni, auto bedzie strasznie zamulone, na wolnych jeszcze sie to jakos kręci, ale przyspieszenie to tragedia, a do tego może sie bardziej grzac silnik



jusci
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw paź 07, 2004 18:25
Lokalizacja: Zamość LZ
Kontakt:

Post autor: jusci » ndz gru 04, 2005 21:49

Niestety nie udało mi się ustalić przeglądając Forum czy wcięcie na kole zamachowym oznacza 0 czy 6 stopni. Chodzi oczywiście o RP.
Pojechałem na ustawienie zapłonu bo juz nie mam sily ile pali ten samochód.
Zapłon był ustawiony na wcięcie w kole. Mechanik powiedział że jest ustawiony na 0 i ustawił przy pomocy lampy z regulowanym kątem na 6 stopni. Wielkiej różnicy w trakcie jazdy nie czuję.
Zobacze jak będzie np. ze spalaniem.

A silnik to rzeczywiście się jakoś szybko grzał, nawet w zimie często wentylator krecił w niewielkim korku.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości