witam koledzy
mam mały problem z golfem dodając mu gazu w gwałtownie na biegu jałowym czy tez jadąc nie wkręca sie na obroty jak powinien tylko jakos strzela czym to może być wywołane??. golf II silnik 1.8 gaznik. drugi z problemow to coś z paliwem gdy odepne ompke paliwa od przewodu z ktorego ciągnie benzyne z baku i wsadze go to butelki z benzyna ciąngnie ładnie gdy zaś podepne spowrotem do przewodu od baku zaczynaja sie problemy widze że w filtrze paliwa chwilami nie ma wogóle paliwa ??co się dzieje?? proszę o poradę
dziwne strzelanie z gaznika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nieszczelne przewody paliwowe, strzela w tlumik? jak tak to regulacja zaworow nieprawidlowa albo zaplon
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
w tłumnik nie strzela tak jak by z gaznika w filtr powietrza zapłon kurcze ustawiałem od lampy i jest idealnie jak wskazuje znak na kole pasowym lecz jesli nieprawidłowa regulacja zaworów ma znaczenie w takich objawach to zgadzam sie. podczas pracy silnika słychac własnie zawory sprawdzałem to luz zaworów jest też za duży. czyzby hydropoychacze padły?? i było by to przyczyna taka jak pisałem ze podczas dodawania gazu tak strzela??
calkiem mozliwe jak jest za duzy luz to zawory sie nie domykaja w odpowiednim momencie i moze strzelac,a masz instalacje gazowa?
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 00:00 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
za pomocą lampy było sprawdzane i zapłon jest ustawiony idealnie na znak. a instalacji gazowej nie ma tam jeszcze wsadzonej więc to czysta benzyna. silnik nie dawno był kupiony nie wiem ile lezał i dlatego tez po odpaleniu słysze duzy stuk i raczej napewno to zawory. i jesli ich za duzy luz miedzy wałkim moze być tego przyczyną to pewnie bedzie trzeba to zmienić. jak myslicie jak silnik dlugo lezał to te hydrauliczne popychacze tzw szklanki mogły się uszkodzić??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 227 gości