Strona 1 z 1

Dziwne drżenie i piszczenie w okolicach silnika

: sob gru 03, 2005 13:09
autor: miki5454
Jako że pisze tutaj po raz pierwszy chciałbym się najpierw przywitać.

Więc witam wszystkich serdecznie :)

Mam mały problem z pasakiem(nie jestem pewien czy to wina paska) wieloklinowym alternatora.Problem polega na tym że podczas ruszania pasek zaczyna popiskiwać a silnik dziwnie drży.Czytałem na forum że to popiskiwanie może być winą zużytego paska,napinacza lub rolki napinacza.wszystkie te cząsci mam wymienione a to dalej sobie piszczy i drży.Dodam że jak zdejmę pasek alternatora to objawy znikają I nieukrywam że zaczyna mnie to coraz bardziej denerwować.Więc zwracam się do was z prośbą o pomoc :) Mam nadzieje że ktoś bedzie mi w stanie pomóc.

I jeszcze jedno może ktoś ma jakiś rysunek jak powinien być założony pasek alternatora.

Pozdrawiam

: sob gru 03, 2005 13:49
autor: ZIELU
może to łożyska alternatora??

: sob gru 03, 2005 15:08
autor: miki5454
A jak to sprawdzić ?? Na kole alternatora luzów nie ma(przynajmniej ich nie wyczuwam).Maleńki luz jest na tym kole pod alternatorem.
Czy to może być spowodowane tym luzem??

: sob gru 03, 2005 15:45
autor: Golf GTi
wez sobie lorzyska naoliw ,bo niedlugo niebedziesz mial co oliwic, a odnosnie luzu nie wyczujesz.

Re: Dziwne drżenie i piszczenie w okolicach silnika

: sob gru 03, 2005 22:03
autor: el golfo
miki5454 pisze:Jako że pisze tutaj po raz pierwszy chciałbym się najpierw przywitać.

Więc witam wszystkich serdecznie :)

Mam mały problem z pasakiem(nie jestem pewien czy to wina paska) wieloklinowym alternatora.Problem polega na tym że podczas ruszania pasek zaczyna popiskiwać a silnik dziwnie drży.Czytałem na forum że to popiskiwanie może być winą zużytego paska,napinacza lub rolki napinacza.wszystkie te cząsci mam wymienione a to dalej sobie piszczy i drży.Dodam że jak zdejmę pasek alternatora to objawy znikają I nieukrywam że zaczyna mnie to coraz bardziej denerwować.Więc zwracam się do was z prośbą o pomoc :) Mam nadzieje że ktoś bedzie mi w stanie pomóc.

I jeszcze jedno może ktoś ma jakiś rysunek jak powinien być założony pasek alternatora.

Pozdrawiam
Miałem u siebie podobnie(Mk3)nie miałem luzów na alternatorze,a piszczało,wymieniłem łożyska i spokój.Tam są chyba 2 szt.Tylko nie kupuj najtańszych.