strasznie wieje korkiem wlewu oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rychu25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr lis 30, 2005 04:16
Lokalizacja: ostrow
Kontakt:

strasznie wieje korkiem wlewu oleju

Post autor: rychu25 » sob gru 03, 2005 04:00

czym to moze byc spowodowane kurde juz mnie to troche denerwuje jak nie to to to si epsuje. powiedzcie mi co siadlo powiem jeszcze tak ze bieze troche oil, pod uszczelak pojawila sie niewielka plama oleju jak i rowniez pojawil si eolej w wtrysku pomocy!!



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » sob gru 03, 2005 06:44

heh jesli to beznyna i wieje tak ze jak połozysz korek i ci go podbija to raczej kolego masz silniczek do roboty...tzn góra...sprawdz jeszczcze czy nie sadzi ci bangetem...duzo bierze ci tego oleju??masz gaz????przy gazie pomaga wymiana uszczleniaczy(usczelek-gumek)na zaworach bo przy gazie one twardnieja i autko łyka olej.....w moim przypadku niestety tak nie jest i dobrze:)

[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 05:45 ]
aha co do oleju we wtrysku to duzo go tam jest??dochodzi do filtra powietrza czy filtr masz czysty...bo jak jest go troche tuz przy wtrysku to normalne bo to odma....jednak jezeli olej ci tam stoi to tez kolego nie powinno tak byc


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob gru 03, 2005 10:23

właśnie - napisz ile Ci oleju pali, a tak wogole trzeba diagnostyke silnika zrobic, ale wstępnie wszystko idzie niestety w strone remontu silniczka


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob gru 03, 2005 12:57

Panowie a ja mam kompresje piekną 10, 10 ,10 ,9 , korek oleju zasysa a nie podwiewa, oleju bierze z 0,5 na 1000 tys km, kopci na bialo, duzo mocniej gdy jest zimny.....
przebieg ponad 200tys
Mam podjerzenia co do pierscieni zgarniających albo uszczelniaczy......Mozecie mi jakos pomóc?
Ostatnio zmieniony ndz gru 04, 2005 02:12 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » sob gru 03, 2005 15:18

sas_gti pisze:Panowie a ja mam kompresje piekną 10, 10 ,10 ,9 , korek oleju zasysa a nie ***, oleju bierze z 0,5 na 1000 tys km, kopci na bialo, duzo mocniej gdy jest zimny.....
przebieg ponad 200tys
Mam podjerzenia co do pierscieni zgarniających albo uszczelniaczy......Mozecie mi jakos pomóc?
0,5 litra na 1000 to juz dużo, niepowinno tak być. u mnie bierze około o,3-0,4 litra od wymiany do wymiany, zalewam do pełna do gornej kreski, tak sie wlalo, wczoraj wymienialem ponownie po 10 tyś i ubyło tak z 1/3 z tym ze ja zmieniałem w lecie i w lecie było do górnej kreski na rowno, teraz przy -5 zmieniałem w garażu.

pozdro.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob gru 03, 2005 16:01

igor002 pisze:
sas_gti pisze:Panowie a ja mam kompresje piekną 10, 10 ,10 ,9 , korek oleju zasysa a nie ***, oleju bierze z 0,5 na 1000 tys km, kopci na bialo, duzo mocniej gdy jest zimny.....
przebieg ponad 200tys
Mam podjerzenia co do pierscieni zgarniających albo uszczelniaczy......Mozecie mi jakos pomóc?
0,5 litra na 1000 to juz dużo, niepowinno tak być. u mnie bierze około o,3-0,4 litra od wymiany do wymiany, zalewam do pełna do gornej kreski, tak sie wlalo, wczoraj wymienialem ponownie po 10 tyś i ubyło tak z 1/3 z tym ze ja zmieniałem w lecie i w lecie było do górnej kreski na rowno, teraz przy -5 zmieniałem w garażu.

pozdro.
co ty nie powiesz!! wlasnie sie pytam czy ktos ma jakies pomysły, same uszczelniacze czy pierscienie? Bo ze za duzo to jasne...pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 280 gości