Brak czegokolwiek działającego :D

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Brak czegokolwiek działającego :D

Post autor: ace-mati » sob gru 26, 2009 10:49

Witam wszystkich użytkowników forum.

Zgodnie z coroczną tradycją mój gof odmówił współpracy całe szczęście że już na parkingu a nie jak zwykle w drodze :D ( :helm: świąteczny rytuał :helm: ) Ale do rzeczy:

Przedwczoraj zaczęły mi mrugać światła i podświetlenie zegarów, wczoraj doszły do tego problemy z dmuchawą po prostu przerywała tak samo rytmicznie jak mrugały światła :helm: , to samo z radiem, sprawdziłem przewody i było wszystko ok ale wiadomo jak to w święta nie będę rozkręcał samochodu :helm: . Wracając do domu zanikł mi prąd dwa razy po prostu wszystko zgasło silnik jakby też ale szybko wróciło wszystko do normalności, podjeżdżając na parking zauważyłem że mruga mi lampka od temperatury potem doszło do tego wszystko co może działać w samochodzie, (wybierałem się na party ale nie myślałem że będę je miał w swoim samochodzie :rotfl: ) można to było porównać do stroboskopu, zgasiłem silnik, za 5 sekund ponownie go uruchomiłem i znów wszystko mrugało, zgasiłem ale już nie gof nie dał żadnego znaku życia po przekręceniu stacyjki nie palą się żadne kontrolki, nie ma żadnych świateł i nie da się uruchomić auta :D
:ass:

Dodam że autko to golf 2 1.6 RF + elpidżi .



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » sob gru 26, 2009 11:01

Sprawdź masę (aku-buda), sam aku i ładowanie...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob gru 26, 2009 11:03

ace-mati, a sprawdź na początek masę od aku do budy i silnika.Spróbuj nią mocniej poruszać,bo może wyglądać na całą,a jest nadpalona.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Post autor: ace-mati » sob gru 26, 2009 11:08

koledzy właśnie wróciłem z parkingu i masa jest ok. ładowania to raczej ciężko będzie sprawdzić bo auta nie da się uruchomić :D



Awatar użytkownika
Brave
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 10:14
Lokalizacja: Piekary Sl

Post autor: Brave » sob gru 26, 2009 11:15

mi mrugaly wszystkie swiatla na zewnatrz jak i wewnatrz przez zużyty regulator napiecia w alternatorze... polecam sprawdzic ;) to tylko dwie srubki i jakies 5-10 minut roboty... :bajer:



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » sob gru 26, 2009 11:23

mi mrugaly wszystkie swiatla na zewnatrz jak i wewnatrz przez zużyty regulator napiecia w alternatorze...


oooo wlasnie ja tez tak kiedys mialem, powiesily sie szczotki i wypompowalo mi aku, a objawilo sie tym ze byla dyskoteka ze swiatlami, potem przestaly wskazniki pokazywac i na koncu silnik zdechl :grin:



Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Post autor: ace-mati » sob gru 26, 2009 11:26

Panowie jaki jest koszt takiego regulatora i jakiej firmy polecacie ten produkt



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » sob gru 26, 2009 11:33

regulator to ok 50zł...chociaż ja do mojego płaciłem 150;/ Valeo i Bosche do MK2 podobno ok. 80zł...zależy jeszcze od alternatora



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » sob gru 26, 2009 11:49

zacznij od sprawdzenia regulatora w jakim stanie szczotki
a później ładowanie po odpaleniu z kabli



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 26, 2009 11:50

ace-mati, kostka stacyjki, albo jakieś niekontaktowanie któregoś głównego kabla np czerwonego od aku do skrzynki bezpieczników


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Post autor: ace-mati » sob gru 26, 2009 11:59

to byłby chyba dosyć interesujący zbieg okoliczności :D (kostka+regulator) zaraz podjedzie znajomy i będziemy próbować uruchomić go na lejce :D



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 26, 2009 12:18

ace-mati, żaden regulator, przeciez nawet chwilowy zanik ładowania z alternatora nie da efektu przerywania napięcia, bo rezerwę prądu masz w aku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 689
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Post autor: ace-mati » sob gru 26, 2009 12:19

niestety gofik nie odpalił :panna: został zaholowany do garażu gdzie już się grzeje i będzie powoli wszystko przeglądane. a jutro wycieczka po części :D



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » sob gru 26, 2009 13:01

widze ze masz RF, ja w moim mialem altek VALEO, cholerstwo jak ich malo i drogie czesci, swego czasu zalatwilem sobie inny i bylem zadowolony :helm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 133 gości