Rozruch a kontrolka ESP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Rozruch a kontrolka ESP

Post autor: krazorek » pt gru 25, 2009 18:28

Witam Wszystkich forumowiczów. W moim golfie IV Variant pojawił mi się problem: przekręcam kluczyk, gaśnie kontrolka od świec żarowych kręcę...kręcę kręcę i tak z 10 sek odpala... W trakcie kręcenia palą się dodatkowo kontrolki od immobilisera, ABSu i ESP z czego ta ostatnia nie gaśnie po zapłonie... Pomaga dopiero ponowne odpalenie w trakcie którego zapłon jest natychmiastowy. Dodam jeszcze że problem się pojawia po dłuższym postoju np. w nocy. Ma ktoś pomysł co to może być? Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pt gru 25, 2009 18:38

kontrolki te zapalają się najczęściej z powodu spadku napięcia.. jak się tak długo kręci rozrusznikiem to zużywa się dużą ilość energii z akumulatora, a chwilowy spadek napięcia powoduje zakłócenie pracy sterownika i kontrolka się zapala.. Jak akumulator jest słaby to podczas rozruchu często się zapalają kontrolki abs. esp
Sprawdź vagiem czy nie wywala jakiś błędów..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt gru 25, 2009 18:41

Poza tym co napisał kol Italiano kontrolki zapalają się - bo jest to pewnego rodzaju test tych układów.

Jak napisał wyżej - VAG i testy


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Post autor: krazorek » pt gru 25, 2009 19:31

Auto kupiłem parę miesięcy temu. Paliło dosyć ładnie no ale rozrusznik musiał kręcić ze 2 razy żeby zaskoczył. Auto jest z roku 2003 i podejrzewam że akumulator jest fabryczny (jest wypalony mały znak vw audi). Ale czy jak by był spadek mocy to auto by kręciło? Po rozruszniku nie czuję aby tracił prędkość - kręci dosyć równo. Ponadto dla czego tak długo kręci do zaskoku? Góra w 3-4 sek się powinien zamknąć a nie 10...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt gru 25, 2009 19:48

krazorek pisze:Auto kupiłem parę miesięcy temu. Paliło dosyć ładnie no ale rozrusznik musiał kręcić ze 2 razy żeby zaskoczył. Auto jest z roku 2003 i podejrzewam że akumulator jest fabryczny (jest wypalony mały znak vw audi). Ale czy jak by był spadek mocy to auto by kręciło? Po rozruszniku nie czuję aby tracił prędkość - kręci dosyć równo. Ponadto dla czego tak długo kręci do zaskoku? Góra w 3-4 sek się powinien zamknąć a nie 10...
10s to rzeczywiście o wiele za długo . Przydałoby się podpiąć pod VAG - i sprawdzić podstawowe parametry : jak kąt - dawkę ...

Sprawdź czy w wężykach - powietrza nie masz -- czy paliwo się nie cofa po nocy...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Post autor: krazorek » pt gru 25, 2009 19:55

W pon będę musiał podjechać do elektryka bo na pewno jakiś błąd wyskakuje... Na allegro widziałem kabelki z oprogramowaniem za 140PLN ale mi było szkoda kasy... No nic wesołych życzę...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 320 gości