Strona 1 z 1
Alternator 180 A od mk5 do mk3 1z
: czw gru 24, 2009 23:02
autor: ilio
Czy ten alternator 03G903023 pasuje do mk3 1z ?
http://www.allegro.pl/item861559976_now ... 03023.html
Czy wystarczy zmienić wtyczkę i układ pinów pozostaj taki sam ?
Czy rozstaw śrub jest taki sam ?
: pt gru 25, 2009 12:26
autor: jaszczur
ilio pisze:Czy ten alternator 03G903023 pasuje do mk3 1z ?
niestety nie podejdzie
: pt gru 25, 2009 14:41
autor: ilio
jaszczur pisze:ilio pisze:Czy ten alternator 03G903023 pasuje do mk3 1z ?
niestety nie podejdzie
ok a co nie pasuje ?
: pt gru 25, 2009 19:23
autor: jaszczur
ilio, raz ,że największy altek jaki fabryka dawała do 1 z to 120 ah 2 róznica w mocowaniach
: pt gru 25, 2009 21:00
autor: ilio
jaszczur pisze:ilio, raz ,że największy altek jaki fabryka dawała do 1 z to 120 ah 2 róznica w mocowaniach
mam w 1z aku 92 Ah więc moze i alternator uda się zaadaptować
: pt gru 25, 2009 21:12
autor: Jesionvr6
niech sprzedawca zmierzy rozstaw śrub to bedziesz wiedział dokładnie
wizualnie widać jakby miał pasować
: sob gru 26, 2009 17:12
autor: Zico63b
jaszczur pisze:ilio, raz ,że największy altek jaki fabryka dawała do 1 z to 120 ah
To akurat nie przeszkadza w niczym; problemem, i to jedynym, jest
mechanika: mocowanie do silnika i przełożenie silnik/altelnatror - to należy sprawdzić w sensie możliwie takiej samej średnicy koła pasowego.
A na marginesie: po cóż regenerować stary altek, gdy taki zabieg potrafi kosztować do właśnie 300zł? A sprzęt jest

: sob gru 26, 2009 19:00
autor: ml0dy3
Do MK3 2.0 GTI da się włożyć 180A altka tylko trzeba przespawać mocowania i niestety wtedy nie ma już możliwości naciągania paska trzeba go na silę nałożyć i wszystko.
: sob gru 26, 2009 21:04
autor: ilio
ml0dy3 pisze:Do MK3 2.0 GTI da się włożyć 180A altka tylko trzeba przespawać mocowania i niestety wtedy nie ma już możliwości naciągania paska trzeba go na silę nałożyć i wszystko.
1z i napinacz na sprężynie więc długośc paska jest do dobrania , problem polega na ustawieniu alternatora do osi paska i złapanie otwórów mocujących na wysokość i szerokość.
Spawanie alu jest do zrobienia , wtyczka jest do kupienia
Sprawdze to w poniedziałek bo zaczyna mnie ten alternator korcić .
CZy ktoś wie czy ten alternator też ma zacisk D i Df ?
: sob gru 26, 2009 21:14
autor: edzio
A ja się wyłamię i powiem ,że pasuje taki alternator .
: ndz gru 27, 2009 00:59
autor: Zico63b
W normalnych warunkach te styki nie są potrzebne (VW ich nie używa). Ja na fotce widzę znormalizowane gniazdo, zawierające zapewne D+ i W.
: ndz gru 27, 2009 01:40
autor: ilio
edzio pisze:A ja się wyłamię i powiem ,że pasuje taki alternator .
to byłaby wiadomość dnia tzw. gwóźdź wieczoru