Strona 1 z 1

szarpie na zimnym

: sob gru 04, 2004 23:15
autor: Mariuszczs
Mój znajomy ma problem z golfem III silnik 1.4 8 zaworowy.
Silnik odpala na zimnym, ale prycha i szarpie, oraz nie chce przyśpieszać.
Jak się nagrzeje to jest OK. Dodam, że na gazie jest mu wszystko jedno i dobrze jeździ.
Od czego zacząć?

Re: szarpie na zimnym

: ndz gru 05, 2004 01:19
autor: j_jasiu
Mariuszczs pisze:Mój znajomy ma problem z golfem III silnik 1.4 8 zaworowy.
Silnik odpala na zimnym, ale prycha i szarpie, oraz nie chce przyśpieszać.
Jak się nagrzeje to jest OK. Dodam, że na gazie jest mu wszystko jedno i dobrze jeździ.
Od czego zacząć?
Od zdjęcia zwężki na filtrze powietrza, którą fachmani gazowi zapodali.

: ndz gru 05, 2004 11:07
autor: Mariuszczs
Nic takiego nie było grzebane - po prostu z tydzień temu tak zaczął wariować

: ndz gru 05, 2004 11:11
autor: j_jasiu
Mariuszczs pisze:Nic takiego nie było grzebane - po prostu z tydzień temu tak zaczął wariować
Być może jakiś czujnik temp płynu chł. który idzie do ssania jest kopnięty

: ndz gru 05, 2004 13:49
autor: Mariuszczs
narazie mu sprawdziłem ten podwójny czujnik od temperatury co jest koło termostatu i wygląda że jest dobry - na jednym około 600 ohm, a na drugim około 800 ohm na silniku około 50 st C.
Wogóle się nie znam na WV, więc na tym stanołem.
Aha - wolne obroty na benzynie trzyma normalnie dopiero jak trzeba jechać to go szarpie.Nagrzany niewariuje.
Jak w WV sonda Lambda pracuje na zimnym silniku czy dopiero jak się nagrzeje?
Pod filtrem paliwa ( talerzem ) w głowicy są dwa czujniki jakieś - od czego ?

: ndz gru 05, 2004 21:18
autor: j_jasiu
Mariuszczs pisze:narazie mu sprawdziłem ten podwójny czujnik od temperatury co jest koło termostatu i wygląda że jest dobry - na jednym około 600 ohm, a na drugim około 800 ohm na silniku około 50 st C.
Wogóle się nie znam na WV, więc na tym stanołem.
Aha - wolne obroty na benzynie trzyma normalnie dopiero jak trzeba jechać to go szarpie.Nagrzany niewariuje.
Jak w WV sonda Lambda pracuje na zimnym silniku czy dopiero jak się nagrzeje?
Pod filtrem paliwa ( talerzem ) w głowicy są dwa czujniki jakieś - od czego ?
Sprawdź przewody podciśnieniowe, tam może być problem

: ndz cze 14, 2009 10:36
autor: makx
co do szarpania i prychania to miałem to samo zaden czujnik ani jakis bimetal ani sąda przedewszystkim przewody i swiece jesli to nie pomoze to prawdopodobnie poszedł moduł w aparacie zapłonowym nie zawsze daje rowny impuls na cewke i iskra jest słaba albo wcale jej nie ma i tak sie dzieje :dzida: