Strona 1 z 1

Problem z uszczelka

: czw gru 24, 2009 17:50
autor: staszek2706
Witam wszystkim mam pewien problem. Chodzi o to że raz nagle skoczyła mi temperatura auta do bardzo niebezpiecznej a było na dworze -15. wymieniłem płyn i niby wszystko ok.
Ale zauważyłem że na korku wlewu oleju mam białą maź z takimi jagby bąbelkami lecz na bagnecie nic z tych rzeczy nie widać. Czy płynu ubywa trudno powiedzieć. Czy to może być uszczelka pod głowicą???

: czw gru 24, 2009 18:09
autor: vwEmil
uszczelka, wkrótce maź pojawi się rózwnież na bagnecie

: czw gru 24, 2009 18:59
autor: robert14-83
niekoniecznie... biała maź na korku oznacza że silnik sie niedogrzewa bo jest zimno i pewnie robisz krótkie odcinki swoim samochodem???

: czw gru 24, 2009 19:34
autor: staszek2706
Ja wiem czy takie małe tak srednio jak gdzieś jade to tak ok 15km. trudno powiedzieć. troszkę się boje że jak to uszczelka to wymiesza mi się olej z płynem :/

: czw gru 24, 2009 19:39
autor: VW Golf II
staszek2706 pisze:Ja wiem czy takie małe tak srednio jak gdzieś jade to tak ok 15km. trudno powiedzieć. troszkę się boje że jak to uszczelka to wymiesza mi się olej z płynem :/
Jaki kolor masz dymu?? taki błękit??

: czw gru 24, 2009 19:42
autor: Jajcek
staszek2706 pisze:troszkę się boje że jak to uszczelka to wymiesza mi się olej z płynem :/
Pobserwuj poziomy płynów eksploatacyjnych i kolor spalin i wszystko będziesz wiedział. Ja obstawiam uszczelkę aczkolwiek prorokiem nie jestem więc pewności też mieć nie mogę

: czw gru 24, 2009 20:08
autor: radek108
u mnie maź też była na korku i na bagnecie i pienił mi się nawet płyn chłodzący. i też robie po około 13 km do pracy w jedną stronę. maź zniknęła po staniu w korku gdy nagrzał mi się do włączenia wentylatora po 2 włączeniach się wentylatora mazi brak potem wymieniłem płyn bo podobno stary stracił swoje właściwości i dlatego mógł się pienić i tak też było. jak wentylator ci działa to spróbuj go nagrzać i wtedy sprawdź

: czw gru 24, 2009 20:25
autor: staszek2706
Kumpel mówił że jak ostatnio ruszałem to jagby coś pachniało płynem... więc raczej to uszczelka. Ale powiedzcie mi jak to można sprawdzić jeszcze.

[ Dodano: 24 Gru 2009 19:27 ]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Vol ... Golf/84053 tak ogólnie to mój golf (jestem z niego dumny) :grin:

: czw gru 24, 2009 20:31
autor: matisim
staszek2706 pisze:Ale powiedzcie mi jak to można sprawdzić jeszcze.
ściągając głowice :)
ja miałem tak-maź na korku była, na bagnecie nic przez jakies 2/3 tygodnie. dymić dymił i w sumie do dziś dymi. wody ubywało wiec czym predzej po uszczelke- po zdjęciu głowicy pół szklanki czystej wody na 4 cylindrze :) czystej bo lałem wtedy kranówe, pompe i tak miałem do wymiany więc lałem co było.. jak zdjąłem miske to na dnie widać było ślady mazi i bąbelki wody....

: czw gru 24, 2009 20:35
autor: staszek2706
a jaki może być przewidywany koszt wraz z rozrządem uszczelką pod klawiaturą i planowaniem głowicy???

: czw gru 24, 2009 20:42
autor: robert14-83
piszesz że robisz po 13km do pracy więc według mnie masz niedogrzany silnik i dlatego ta maź pod korkiem
nie przyjmujmy od razu najczarniejszego scenariusza, może to tylko błahostka a nie walnięta uszczelka pod głowicą.
sprawdź czy ubywa Ci płynu chłodniczego albo czy masz w zbiorniczku wyrównawczym ślady oleju silnikowego.
piszesz że nagle skoczyła temperatura- może termostat się nie otwiera na duży obieg???

: pt gru 25, 2009 00:16
autor: szczepan69
Witam jest taki tester do sprawdzania czy puściła uszczelka pod głowicą,i będziesz wiedział czy to uszczelka czy nie :bigok:


http://moto.allegro.pl/item860717714_te ... hlodz.html

: pt gru 25, 2009 00:31
autor: genLODOWAmk2
Witaj

sprawdz kiedy wlacza Ci sie wiatrak oraz czy na cieplym mocno dymi...

ja mialem robiona uszczelka pod glowica , planowanie glowicy, nowy plyn do chlodnicy, 1swieca, 2wezyki podcisnienia, uszczelki pod kolektory i pokrywe zaworow, pasek rozrzadu ( pompa wody zostala stara ) i za to z robocizna dalem 540zl...