problem z piszczeniem kontrolki oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z piszczeniem kontrolki oleju
witam dziś jechałem na cmentarz i jak jechałem ponad 80km/h to przy 2k obrotów kontrolka oleju zaczęła piszczeć i mrugać czytałem trochę i wszystko wskazuje na pompę i teraz moje pytanie bo jutro wybieram się w trasę 500km w dwie strony czy mogę jechać i do mechanika udać się po świętach czy lepiej nie ryzykować i 2gie pytanie ile kosztuje taka regeneracja pompy bo wszystko wskazuje na to ze jest za małe ciśnienie oleju jak mam 2k obrotów z góry dzięki za pomoc pozdrawiam i życzę zdrowych i pogodnych świąt
wymien pompe na nowa koszt pompy to ok 200zł, a czy to pompa to po pomiarze cisnienia byloby wiadomo
sprawdziles wtyki przy czujnikach?,moze byc czujnik popsuty,a moze pompa ma za duze luzy , pomiar cisnienia oleju i wszystko jasne
a czy pojedziesz to Twoje ryzyko grozi to zatarciem jezeli naprawde niemasz smarowania
sprawdziles wtyki przy czujnikach?,moze byc czujnik popsuty,a moze pompa ma za duze luzy , pomiar cisnienia oleju i wszystko jasne
a czy pojedziesz to Twoje ryzyko grozi to zatarciem jezeli naprawde niemasz smarowania
Ostatnio zmieniony czw gru 24, 2009 13:19 przez damian81Z, łącznie zmieniany 2 razy.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
Nikt tego nie może wiedzieć. Mi piszał przez 3 lata, a poza tym silnik działa idealnie, wkońcu odłączyłem czujnik, ale ostatnio zauważyłem, że brakuje mi uszczelki pod... korkiem oleju. Kupiłem org. uszczelkę za 8 zł i jakoś przeszło mi przez myśl, że to może być wina problemu z kontrolką, podłączyłem czujnik i przestało piszczeć! Niedługo będę mógł być tego pewien bo pokonam trasę po autostradzie, jeśli się nie włączy to napewno brak uszczelki pod korkiem to powodował.
Tak czy inaczej u mnie nie było to nic poważnego bo silnik przez 3 lata nie tylko, że się nie zatarł to działa naprawdę idealnie. Odpala w największe mrozy itp. Stosuję głównie org. filtry i olej Castrol i Shell pół-syntetyk.
Tak czy inaczej u mnie nie było to nic poważnego bo silnik przez 3 lata nie tylko, że się nie zatarł to działa naprawdę idealnie. Odpala w największe mrozy itp. Stosuję głównie org. filtry i olej Castrol i Shell pół-syntetyk.
Ostatnio zmieniony czw gru 24, 2009 13:54 przez henio8, łącznie zmieniany 1 raz.
nie byłbym tai pewny z ta pompa
niestety wszysko wskazuje na utrate cisnienia a nie popsuty czujnik
nic nie wymieniaj puki nie zmierzysz cisnienia oleju ale tu warunek -na piszczcej kontrolce mierz
mi to smierdzi na panewki-zajechan ejuz bo miałem podobnie
jak przygazujesz i przestaje swiecic to oznacza ze cisnienie wzrasta troche
ps.właczajaca sie kontrolka oleju nie wrozy nic dobrego a czesto konczy sie kapitalka-niestety
niestety wszysko wskazuje na utrate cisnienia a nie popsuty czujnik
nic nie wymieniaj puki nie zmierzysz cisnienia oleju ale tu warunek -na piszczcej kontrolce mierz
mi to smierdzi na panewki-zajechan ejuz bo miałem podobnie
jak przygazujesz i przestaje swiecic to oznacza ze cisnienie wzrasta troche
ps.właczajaca sie kontrolka oleju nie wrozy nic dobrego a czesto konczy sie kapitalka-niestety
chyba poprzez podłaczenie manometra w miejsce czujnika... u mechanika:)lukasz146 pisze:to teraz głupie pytanie mam ciśnienie tego oleju sprawdza się gdzieś u mechanika albo w stacji kontroli pojazdów tak ??
Ostatnio zmieniony czw gru 24, 2009 16:33 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.
lukasz146, manometr wkrecasz w miejsce czujnikow oleju ,gwint 10x1 , jeden jest w glowicy drugi w podstawie filtra oleju
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
tak dokładnie
mechanior wkreca manometr zamiast czujnika oleju i mierzy
nawolnych obrotach nie moze byc mniej niz 2 bary
ja za cholere bym nie jechał
pamietaj ze jak nagrzejesz olej to zrobi sie rzadki i nawet juz przy 3000obrotów kontrolka moze sie zapalic i silnik wu=yzionie ducha
ale jak napisał kolega to twoja decyzja
pozdro
mechanior wkreca manometr zamiast czujnika oleju i mierzy
nawolnych obrotach nie moze byc mniej niz 2 bary
ja za cholere bym nie jechał
pamietaj ze jak nagrzejesz olej to zrobi sie rzadki i nawet juz przy 3000obrotów kontrolka moze sie zapalic i silnik wu=yzionie ducha
ale jak napisał kolega to twoja decyzja
pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 167 gości