Strona 1 z 1

nie ciągnie tak jak powinien III 1,8

: pt gru 02, 2005 20:21
autor: k23
witajcie,
moze Wy pomorzecie, mam problem z golfem III 1992r. silnik 1.8 mono wtrysk Boscha (silnik AAM), otóż pali ładnie, na niskich obrotach wszytko ok ale... gdy zaczynasz dodawac gazu żeby go szybciej rozpedzic, nie ciągnie (nie dusi sie, nie reaguje na dodanie gazu) po czym po chwili znowu zaczyna rwac do przodu.
co to mozę być???????????

: pt gru 02, 2005 21:59
autor: tomyart
Też jestem ciekawy co to może być

: pt gru 02, 2005 22:12
autor: homsky
wiesz mam podobny numer co u ciebie czasami na benzynie, dodaje sie gazu a on jakby z opóźnieniem reagował, przez chile sie za muli i dopiero po sekundzie dwuch zaczyna rwac do przodu, sprawdziłem sobie błedy w moim aucie i wyszło mi cos ze sterowaniem sondy lambda, a sonde mam nówkę Boscha załozona pół roku temu, teraz zimno i nie chce mi sie z tym bawić, poczekam az sie ociepli (wiosna) bo i tak jeżdże na LPG, a na benzynce chwile zanim sie troche zagrzeje.
Rada: podjedź gdzies na dobry warsztat gdzie mają VAG, podepna ci autko pod komputerek i napewno cos wyjdzie co go boli

: pt gru 02, 2005 22:20
autor: tomyart
homsky
a gdzie jeździsz na VAG i ile kosztuje badanie

: pt gru 02, 2005 22:24
autor: filipan
Sprewdz kopulke ,palec . i przewody wys.napiecia

: pt gru 02, 2005 22:30
autor: homsky
tomyart pisze:a gdzie jeździsz na VAG i ile kosztuje badanie
w moim RP mozna sprawdzić błędy za pomocą kodów błyskowych, więc zrobiłem sobie diagnozę sam w prosty sposób, ale twój ABS wymaga juz podpięcia pod "komputer" i koszt tego to zalezy gdzie sie robi 50-100zł, napewno we Wrocku znajdziesz dziesiatki takich warsztatów co zajmuja sie dignostyka silnikową, tylko podpytaj kogos gdziue dobrze robia, bo jest kupe partaczy co maja sprzet ale nie bardzo wiedzą co z nim zrobić.

Pozdrowionka

: pt gru 02, 2005 23:10
autor: tomyart
ciekawi mnie to bo kiedyś miałem podobnie też jakby na moment się dławił w sumie nie przeszkadzało mi to za bardzo bo działo się tak tylko jak mocno deptałem, ale potem musiałem wymienić aparat zapłonowy bo miał straszne luzy na wałku i silnik przebierał po garach na wolnych obrotach razem z aparatem wymieniłem kopułkę i palec bo niestety "luzy aparatu przyczyniły się do ich zużycia"
Noo i teraz nie dławi się także K23 u ciebie może być podobnie nie przypuszczam żeby był to aparat ale tak jak filipan napisał sprawdź kopułkę palec i przewody ew. świece

: pt gru 02, 2005 23:26
autor: spajder_k
witaj.
Najpierw zdejmij kleme najlepiej na całą noc.
jak nie pomoże to sprawdz szczenośc gumy miedzy kolektorem a przepustnicą
a na końcu radze zmoerzyć ciśnienie.

: pt gru 02, 2005 23:32
autor: MrSalieri
Mialem kiedys podobne objawy jak mialem padnieta sonde lambda. Komputer po prostu pracowal w trybie awaryjnym. Kolega homsky zreszta juz o tym wspomnial.
Proponuje podlaczyc sie pod kompa i sprawdzic bledy.

: sob gru 03, 2005 22:16
autor: Pragos
witam, u mnie cos takiego stało sie po zmianie przewodow zaplonowych, otoz przewody kupiłem na swiece z nakretka, a poprzednie byly na sam trzpien swiecy-przewody nie stykały sie odpowiednio ze swieca i nie chodzil zbyt dobrze -m.in. opoznione przyspieszenie
pozdrawiam

: ndz gru 04, 2005 16:34
autor: maverik
A ja juz kiedys pisalem o podobnym problemie w Golfie 3 1,4
Powiem ci co zrobilem i poprawilo sie choc nie jest do konca dobrze
1 zmienilem swiece
2 zmienilem przewody wysokiego napiecia
3 wawalilem katalizator (moj byl zapchany i z tym radze uwazac czasem jest jeszcze gorzej niz bylo przed)
4 ustawilem zaplon(jezdze na LPG tak wiec okolo 4 stopni do przodu)
5 wyczyscilem kopulke i palec
A jesli chodzi o to czy poczulem zmiane to zaczynajac o tych najbardziej wyczuwalnych: 4, 2, 1, 3, 5
Powodzenia