[1.9 TD] Nie leci paliwo o wymianie filtra paliwa...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

[1.9 TD] Nie leci paliwo o wymianie filtra paliwa...

Post autor: Michael G60 » pt gru 02, 2005 16:31

Wymieniłem filtr paliwa w Pasku 1.9 TD, zalałem paliwem, odpalił bez problemu i chodzi bez problemu...

Mam jednak pytanie, bo w jednej z rurek nie widze paliwa...czy w miarę czasu sam się odpowietrzy ??? (nie ma tam, gdzie jest strzałka kierunkowa przepływu paliwa z filtra do pompy)...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt gru 02, 2005 16:43

Bo to przewod powrotu paliwa do zbiornika. Jak wylaczysz silnik zobaczysz paliwo ktore nie zostalo spalone i cofa sie do zbiornika.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt gru 02, 2005 17:48

Ale to nie ten przewód, który idzie od "pdgrzewacza"...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt gru 02, 2005 18:59

Michael G60 pisze:Ale to nie ten przewód, który idzie od "pdgrzewacza"...
Wnioskuje ze wszystko dobrze podlaczone. Jutro zobacze jak to wyglada u mnie.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt gru 02, 2005 21:02

Jasne, ze dobrze, nie można inaczej:
1. korek na podgrzewacz z zawleczką
2. wężyk do filtra
3. wężyk od filtra (tu nie ma paliwa)

Dzięki, zobacz...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob gru 03, 2005 18:13

Michael G60 pisze:Dzięki, zobacz...
Bylem kilka razy i za cholere nic nie widze.. sama ciemnosc. A do rzeczy, u mnie w wezykach nie ma grama powietrza i nie jestem w stanie stwierdzic w ktorym cos plynie a w ktorym nie. Wg mnie w obu jest ropa. Patrzylem i po dlugim postoju i po dlugiej jezdzie, zawsze to samo. Z tymze 2 miesiace temu odpowietrzalem uklad paliwowy. Moze u Ciebie jest to samo. Ropa leci ale nie widzisz tego bo nie ma powietrza w wezykach. Zrobilem fote filtra i wezykow jak co.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » sob gru 03, 2005 18:32

Dobrze widać, czy jest ropa czy nie, wężyki białe..

Dzieki, już spoko, pojeździłęm trochę, popykał trochę i jest tam paliwko, ale są pęcherzyki...

Wiem, że w TDi jest przy filtrze paliwa śruba do odpowietrzania, ale jak odpowietrzyć D lub TD ????


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob gru 03, 2005 18:48

Michael G60 pisze:Wiem, że w TDi jest przy filtrze paliwa śruba do odpowietrzania, ale jak odpowietrzyć D lub TD ????
Mi odpowietrzal magik. U mnie winny byl tez ten bialy plastik przelewowy (uszczelka poszla) i lapal powietrze (nie chcial odpalac), ale jak doczytalem na forum jesli auto odpala no problem to te pecherzyki w sladowych ilosciach nie przeszkadzaja.... a skoro ja ich nie mam to znaczy ze mam juz sie martwic :rotfl:

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości