Strona 1 z 1

Kto się bawił spryskiwaczem szyby przedniej?

: wt gru 22, 2009 21:03
autor: Jacek75
Spryskiwacze szyby chodzą jak chcą tzn. mowiąc o regulacji dysz:
- lewy jest ustawiony mniej więcej w polowie wysokości regulacji, sika w połowie szyby i rozpyla wahlarz, czasem się cos zatnie i jest jakby jedna połówka wahlarza
- prawy musi być ustawiony prawie na maksa w górę na regulacji i dopiero sika w połowie szyby, brak wahlarza, strumień wąski na jakies 4 cm, słabo rozpyla.

Pytanie: zatkane dysze spryskiwacza, słabe ciśnienie z pompki czy czas wymienić dysze?
Pytam raczej o doświadczenia gdyż na mrozie nie chce mi się doktoryzować...

: wt gru 22, 2009 22:06
autor: wojtas46
Mozna spróbowac to przedmuchnąc sprężonym powietrzem , sprawdzić drożność przewodów i stan połączeń a jak nie pomoże no to dysze do wymiany

: wt sty 05, 2010 11:16
autor: Jacek75
Do wymiany poszły dysze, jestem mile zaskoczony jakością spryskiwania szyby po wymianie. Wygląda na to że dysze byly obie mocno przechodzone.

: wt sty 05, 2010 11:38
autor: Krzyssiek
Jacek75, jaki koszt wymiany i gdzie kupileś?

: wt sty 05, 2010 12:01
autor: Kamel
Krzyssiek pisze:Jacek75, jaki koszt wymiany i gdzie kupileś?
Krzyssiek na allegro pełno tego jest.
A jakby co to w ASO.
Nr dyszy zwykłej 6E0 955 985A lub podgrzewanej 6E0 955 986A.
Koszt sztuki w GETem zwykła ok. 12zł, podgrzewana ok. 78zł.

: wt sty 05, 2010 12:05
autor: Krzyssiek
Kamel, ale tu chodzi o calość czy same te środeczki się wymienia? ;>

Zbieram info bo jedna z moich nie dokonca mnie zadowala swoja praca :P

: wt sty 05, 2010 12:16
autor: Kamel
Krzyssiek wymieniasz same dysze - te od spodu prawie na krawędzi maski.
U mnie też pasażerska strona sika jakby chciała a nie mogła, z tym, że ja myślałem u siebie podgrzewane założyć, bo samochód stoi pod chmurką, a płyn zimowy w naszym kraju niestety jest jaki jest i często mi przymarzają dysze, a jako, że są już poza komorą silnika to trzeba się pobujać z ich odmrożeniem.

Tu masz przykładową aukcję z takimi dyszami: http://www.allegro.pl/item876028735_dys ... lo_t5.html

: wt sty 05, 2010 12:20
autor: Krzyssiek
Kamel pisze:Tu masz przykładową aukcję z takimi dyszami: http://www.allegro.pl/ite...at_polo_t5.html
aaa, czyli całość :) To to moge miec za free z jakiejś uzywki ;) Może się obierze coś dobrego :)


OK dzięki za pomoc ;)

: czw sty 07, 2010 22:17
autor: Jacek75
Dysze ori u dealera są po 15pln (i mieli od ręki!), chyba nie warto kupować zamienników po 11pln (3 sklepy przed odzwiedzeniem dealera i nie mieli...dziwne...) Wymienia się samemu w 3 sekundy końcówkę. Po wymianie jak np. w 307 spryskana szyba w 95% powierzchni równomiernie, kupiłem 5 latka i nigdy tak nie działały, chyba ktoś je próbował śrubokrętem.

: czw sty 07, 2010 22:43
autor: pabazu
Mam takie pytanko (może głupie ale zapytam). czy ktoś próbował wymontować te końcówki i na noc zalać octem.
Taki sposób babci. Może po prostu odkłada się tam kamień i inne zasady a ocet jak wiadomo jest kwasem i je rozpuści.
Jeśli piszę pierdoły to nie bądźcie okrutni. Chyba tak spróbuję bo widzę że u mnie też coś słabo psika.

: pt sty 08, 2010 11:34
autor: jhosef
pabazu, Ja czyściłem domestosem tylną w mk2. Pomogło zdecydowanie. Teraz będę musiał wyczyścić z przodu w mk3 bo mam podgrzewane i jedna dziwie sika jakby chciała a nie mogła. A wymiana za 150 zł mi się nie uśmiecha.

: czw sty 21, 2010 12:44
autor: laputamadre
Czy jest możliwość zamontowania dysz niepodgrzewanych w miejsce podgrzewanych?

: pt sty 22, 2010 19:23
autor: Jacek75
tak, trzeba zaizolować kable, żeby nie zwarły. Reszta jest identyczna.

: pt sty 22, 2010 22:09
autor: Kamel
laputamadre pisze:Czy jest możliwość zamontowania dysz niepodgrzewanych w miejsce podgrzewanych?
Jacek75 pisze:tak, trzeba zaizolować kable, żeby nie zwarły. Reszta jest identyczna.
Nie trzeba nic izolować :-) Wystarczy odpiąć wtyczki, które są zaraz przy dyszach :-)

A czemu chcesz montować niepodgrzewane?
Ja u siebie chcę zrobić na odwrót, a mianowicie założyć podgrzewane :-)