problemy z odpalaniem po swapie
: ndz gru 20, 2009 15:07
Elo.
Problem jest taki:
przeszczepiony zostal silnik 2,0(9A) z passata b3.po wlozeniu silnik odpalalismy na zestawie
pomp z passata poza autem z wiaderka i odpalil i bylo ok.
potem kupilem pompe zewnetrzna 6bar i zbiornik z dolnym wyjsciem na pompe,niestety pompa okazala sie wadliwa i wymienili mi na nowa.wczoraj podlaczylem nowa pompe i sprawa ma sie tak ze paliwo pompuje powrotem wraca porzadnie,a silnik nawet nie pusci "bąka"
poluzowalem przewód przy rozdzielaczu i paliwo jest,iskre tez sprawdzalismy i jest,sprawdzalem tez ta klapke w rozdzielaczu i jest opór.
czy mozliwe jest ze paliwo dochodzi do rozdzielacza ale cisnienie nie jest wystarczajace aby otworzyc wtryski??silnik nawet ani razu nie pyrknal
jakies pomysly macie??
Problem jest taki:
przeszczepiony zostal silnik 2,0(9A) z passata b3.po wlozeniu silnik odpalalismy na zestawie
pomp z passata poza autem z wiaderka i odpalil i bylo ok.
potem kupilem pompe zewnetrzna 6bar i zbiornik z dolnym wyjsciem na pompe,niestety pompa okazala sie wadliwa i wymienili mi na nowa.wczoraj podlaczylem nowa pompe i sprawa ma sie tak ze paliwo pompuje powrotem wraca porzadnie,a silnik nawet nie pusci "bąka"
poluzowalem przewód przy rozdzielaczu i paliwo jest,iskre tez sprawdzalismy i jest,sprawdzalem tez ta klapke w rozdzielaczu i jest opór.
czy mozliwe jest ze paliwo dochodzi do rozdzielacza ale cisnienie nie jest wystarczajace aby otworzyc wtryski??silnik nawet ani razu nie pyrknal
jakies pomysly macie??