gaśnie po nagrzaniu 9A
: ndz gru 20, 2009 10:55
koledzy mam problem z moim golfem , niedawno zrobiłem w nim swapa z 1.8 8v z digifantem II na 2.0 16v 9A
digifant został z tamtego silnika listwa wtryskowa ,wtryski i regulator ciśnienia paliwa(4bar) z 1.8 20v (z audi a4) . problem pojawia się gdy temperatura cieczy chłodzącej przekroczy pierwsze białe pole na wskaźniku . wtedy silnik schodzi z obrotów po czym gaśnie . podczas jazdy nie da rady ciągnąć . nie wkręca się na obroty . w momencie gdy odepnę wtyczkę z niebieskiego i podepnę 2 czujnik który będzie leżał w chłodnym miejscu , samochód będzie jeździł jakby nigdy nic .
ecu jest w 100% sprawny , przepływka sprawna , czujnik halla wymieniony na nowy , czujni spalania stukowego włożony z 1.8 , nowe przewody zapłonowe , nowe świece , palec kopułka , silniczek krokowy sprawny , dolot szczelny .
co jeszcze sprawdzić ? niema różnicy czy pracuje na benzynie czy na gazie ( sekwencja dream XXI ) czy to może być wina regulatora ciśnienia paliwa ?
czujniki temperatury zmieniane i nic to nie daje .
miał już ktoś z was taki problem?
gdy jeździłem 1.8 z tym digifantem wszystko bylo w porządku poprzedni właściciel 9A twierdzi ze u niego nie było żadnych problemów z silnikiem . on miał u siebie digi I
digifant został z tamtego silnika listwa wtryskowa ,wtryski i regulator ciśnienia paliwa(4bar) z 1.8 20v (z audi a4) . problem pojawia się gdy temperatura cieczy chłodzącej przekroczy pierwsze białe pole na wskaźniku . wtedy silnik schodzi z obrotów po czym gaśnie . podczas jazdy nie da rady ciągnąć . nie wkręca się na obroty . w momencie gdy odepnę wtyczkę z niebieskiego i podepnę 2 czujnik który będzie leżał w chłodnym miejscu , samochód będzie jeździł jakby nigdy nic .
ecu jest w 100% sprawny , przepływka sprawna , czujnik halla wymieniony na nowy , czujni spalania stukowego włożony z 1.8 , nowe przewody zapłonowe , nowe świece , palec kopułka , silniczek krokowy sprawny , dolot szczelny .
co jeszcze sprawdzić ? niema różnicy czy pracuje na benzynie czy na gazie ( sekwencja dream XXI ) czy to może być wina regulatora ciśnienia paliwa ?
czujniki temperatury zmieniane i nic to nie daje .
miał już ktoś z was taki problem?
gdy jeździłem 1.8 z tym digifantem wszystko bylo w porządku poprzedni właściciel 9A twierdzi ze u niego nie było żadnych problemów z silnikiem . on miał u siebie digi I