Strona 1 z 2
					
				zerwany pasek wieloklinowy
				: ndz gru 20, 2009 01:12
				autor: romulus
				przed chwila wracając do domu tak 2 km przed zapalil sie znak akumulatora i zniknęło wspomaganie kierownicy, mysle mróz duzy to moze cos tam zamarzło, moze bezpiecznik, jade dalej. przed bramą zapaliła mi sie kontrolka ABS i chyba zaraz znaczek AirBag i jakos swiatła słabo zaczeły swiecic, to juz wiedziałem ze cos z alternatorem. otwieram maskę, chce popukac albo cos zeby szczotki zachwyciły a tu paska nie ma;][ zerwało albo spadł jak to mozliwe.
i teraz pytanie czy jak aku bedzie znow naładowany to te kontrolki od abs i airbag zgasną? bo wspomaganie raczej powroci bo jak zalozony pasek bedzie to pompa zadziała.   a i jeszcze ciezko sie zaklada w 1,4 16V??/
			 
			
					
				
				: ndz gru 20, 2009 01:18
				autor: Zico63b
				Jak w Golfie IV zachowają się te kontrolki to nie wiem, nie miałem takiego przypadku. W Seacie Cordoba 1,4 2000rok w takim wypadku nie zgasły. Airbag to z powodu spadku napięcia.
Gdyby nie zgasły to trzeba będzie komputerem.
			 
			
					
				
				: ndz gru 20, 2009 02:17
				autor: kiss
				romulus pisze:a i jeszcze ciezko sie zaklada w 1,4 16V??/
Klucz oczkowy 16 nakładasz na napinacz i go naciągasz, następnie nakładasz pasek, puszczasz napinacz. Cała filozofia  

 
			 
			
					
				
				: ndz gru 20, 2009 09:36
				autor: Mieniu_69
				airbag nie zgasnie, musisz podlaczyc pod komputer,
kiss, to jak piszesz o kluczu to jescze daj schemat ukladu paska,
			 
			
					
				
				: ndz gru 20, 2009 10:22
				autor: kiss
				Mieniu_69 pisze:kiss, to jak piszesz o kluczu to jescze daj schemat ukladu paska,
prosze bardzo. wszysto jest w poradniku uzytkownika:
 

 
			 
			
					
				
				: ndz gru 20, 2009 10:26
				autor: Mieniu_69
				kiss,  ja wlasnie nie umialem znalesc 
 
 
 
			 
			
					
				
				: ndz gru 20, 2009 17:12
				autor: romulus
				wlasnie wrocilem z pracy i sprawdziłem, po rysunku widac  ze nie powinno byc z tym wiekszych problemów, a mam jeszcze pytanie odnosnie tej "rolki" z pod nr 2- koło zmiany kierunku, wersja z klimą, jak zakrecam ja oczywiscie ręcznie to cała lata, jak by jakies łożysko bylo w niej wyrobione bo jest bardzo luzna ale sruba mocno trzyma,
 co mam z tym fantem zrobic
			 
			
					
				
				: ndz gru 20, 2009 17:19
				autor: edzio
				romulus pisze: jak zakrecam ja oczywiscie ręcznie to cała lata, jak by jakies łożysko bylo w niej wyrobione bo jest bardzo luzna ale sruba mocno trzyma, 
co mam z tym fantem zrobic
wymienic ,bo następny pasek zgubisz.
 
			 
			
					
				
				: ndz gru 20, 2009 17:43
				autor: romulus
				edzio pisze:romulus pisze: jak zakrecam ja oczywiscie ręcznie to cała lata, jak by jakies łożysko bylo w niej wyrobione bo jest bardzo luzna ale sruba mocno trzyma, 
co mam z tym fantem zrobic
wymienic ,bo następny pasek zgubisz.
 
 a jak sie nazywa inaczej Koło Zmiany kierunku bo na allegro nie chce znalezc za chiny ;]
 
			 
			
					
				
				: ndz gru 20, 2009 18:03
				autor: Zico63b
				"Rolka odwracająca"
b 032 145 276 dla AKQ z klimatyzacją
→   
ROLKI NAPINACZY 
			 
			
					
				
				: ndz gru 20, 2009 21:25
				autor: Mieniu_69
				prowadzaca lub zwrotna 

 
			 
			
					
				
				: czw gru 24, 2009 16:06
				autor: romulus
				juz po problemie, pasek 60, rolka prowadzaca 75, mechanik 40. troche po zsumowaniu wyszło ale mozna dalej smigac;] dzieki za porady.  wszystkie kontrolki pogasly same, a wiec obylo sie bez podlaczenia pod komputer.
			 
			
					
				
				: pt mar 19, 2010 23:38
				autor: zibi.sdz
				Witam. 
U mnie spadł pasek wieloklinowy i zablokował silnik. Pytanie teraz gdzie mam szukać przyczyny jak odblokować silnik i dlaczego spadł pasek?
			 
			
					
				
				: pt mar 19, 2010 23:41
				autor: Paweł Marek
				pasek weloklinowy nie może zablokować silnika. Raczej nagle zablokowany silnik z niemam pojęcia jakich przyczyn ale poważnych zrzucił pasek