Strona 1 z 1

Problem z niskimi obrotami w Golfie mk2

: czw gru 01, 2005 20:44
autor: Garfild
Mam golfa mk2 z silnikiem 1,3 na gazniku. Jak go ostatnio zapalilem, nie bylo niskich obrotów. Jak puszcze gaz i nacisne sprzęgło to auto zaraz gaśnie. Myślałem że coś tam zamarzło (auto stoi na dworze cały czas), przejechałem 100 km a niskim obrotów dalej nie ma. NIe wiecie co sie stało?? Pozdrawiam

: czw gru 01, 2005 21:04
autor: fibolek
Czy zawsze tak miałeś zimą.Możesz ewentualnie dokręcić lub odkręcić "śrubkę od wolnych obrotów" ta która jest widoczna jak wyciągniesz ten czopek z obudowy filtra na górze nad gaźnikiem.

: czw gru 01, 2005 21:08
autor: spajder_k
W gażnikach wolne obroty ś sterowane elektronicznie.zobacz czy czasem nie spadł kabelek albo coś go nie przegryzło.

: czw gru 01, 2005 21:13
autor: wójaszek
ludzie nie znacie sie wogóle to po co piszecie głupoty!!!!!!!!!!

: czw gru 01, 2005 21:13
autor: fibolek
U mnie naprzykład nie bo nie mam gaźnika elektronicznego.Mam zwykły PIERBURG 2E wiesz?

: czw gru 01, 2005 21:14
autor: Garfild
Brat mi mowil ze obroty tez sa sterowane elektronicznie. Ogladalismy i zaden kabelek nie wypadl. Wszystko wyglada ok. Ostatnio mi kumpel powiedzial ze jak mam dziurawy tłumik to tez to moze byc tym spowodowane. ale ja mysle ze raczej nie.

: czw gru 01, 2005 21:15
autor: fibolek
wójaszek to napisz.

[ Dodano: Czw Gru 01, 2005 20:17 ]
Z gaźnikiem byłoby tak gdybyś miał sonde lambde z kompem.A tego nie masz.

: czw gru 01, 2005 21:19
autor: wójaszek
fibolek pisze:Czy zawsze tak miałeś zimą.Możesz ewentualnie dokręcić lub odkręcić "śrubkę od wolnych obrotów" ta która jest widoczna jak wyciągniesz ten czopek z obudowy filtra na górze nad gaźnikiem.

brednie - ta sruba w kominku to śruba do ustawiania bogatości mieszanki
śruba od wolnych obrotow jest z tyłu grzybka pneumatycznego siłownika (na klucz 13)

Obrazek
o ta śruba w lewym dolnym rogu obrazka

spajder_k pisze:W gażnikach wolne obroty ś sterowane elektronicznie.zobacz czy czasem nie spadł kabelek albo coś go nie przegryzło.

kolejna brednia - gaźniki w golfach są dwa 2E2 sterowany podcisnieniami i 2EE strerowany za pomocą komputera

: czw gru 01, 2005 21:45
autor: Garfild
Wójaszek narazie dzięki za pomoc. Jutro to zobacze i napisze czy to bylo to.

: czw gru 01, 2005 22:16
autor: wójaszek
podkręć troche obroty ta śrubą ale zacznij podkręcać w momencie kiedy ci zaczyna wariować, aha mam nadzieje że masz gaźnik 2E2 bo info tyczy sie włąsnie jego