Strona 1 z 1

dziwny problem z ogrzewaniem

: sob gru 19, 2009 17:03
autor: Vii
Tak więc jadac autem gdy obroty chociaz sa na 2 tyś ogrzewanie działa jak powinno [po prostu normalnie - dobrze!], gdy stane na biegu jałowym silnik chodzi, temperatura silnika 90 stopni z nadmuchu leci zimne powietrze - rusze i po secundzie gorace powietrze : | o co tutaj chodzi Panowie? Zaczelo mi sie tak dziac gdy auto spedziło nocke przy - 20 stopniach. Reasumujac nagrzewnica mysle, ze dobra bo powietrze cieple leci gdy jade, a jak stane to zimne mimo ze podkrecone ogrzewanie na max

: sob gru 19, 2009 17:22
autor: bongo
Vii pisze:Reasumujac nagrzewnica mysle, ze dobra bo powietrze cieple leci gdy jade, a jak stane to zimne mimo ze podkrecone ogrzewanie na max
A jak stoisz i dasz na 2-2.5 tys obrotów to grzeje czy nie?Bo z tego co piszesz,to pompa wody chyba nie teges :bajer:

: sob gru 19, 2009 17:26
autor: Vii
bongo pisze:A jak stoisz i dasz na 2-2.5 tys obrotów to grzeje czy nie?
Tak, jak stoje i dam mu gazu do 2-2,5 tys obrotów dla przykładu to wtedy grzeje momentalnie, puszcze gaz przestaje grzać i leci zimne powietrze, dodam gazu znowu leci ciepłe i tak na zmianeeeeeee.. co to bedzie ? pompa ? ;)

: sob gru 19, 2009 17:28
autor: karol27
Zapowietrzony układ.

: sob gru 19, 2009 17:30
autor: Vii
karol27 pisze:Zapowietrzony układ.
Jestes pewny? Hmm rzeczywiscie ostatnio wymieniałem termostat i spuszczałem płyn i nalewałem ponownie hmm ... jak odpowietrzyć jesli samo sie nie zrobiło?

: sob gru 19, 2009 17:30
autor: FIRERS
a jak stoi to nie wychodzi ci temperatura ponad 90??? jak nie ma uplywu temperatury przez nagrzewnice i nie ma obiegu to powinno sie autko masakrycznie grzac.. ponad 90 i wentylator chodzil by nonstop... a stan plynu???

: sob gru 19, 2009 17:33
autor: Vii
FIRERS pisze:a jak stoi to nie wychodzi ci temperatura ponad 90??? jak nie ma uplywu temperatury przez nagrzewnice i nie ma obiegu to powinno sie autko masakrycznie grzac.. ponad 90 i wentylator chodzil by nonstop
Gdy go rozgrzeje do 90 stopni i zostawie dajmy na to na 10 minut to hmm podchodzi tak pod 100 po czym wlaczy sie wentylator i ostudzi i jest ok. Płyn? Tak na minimum w tym momencie..

: sob gru 19, 2009 17:38
autor: FIRERS
to wyglada na to ze duzy obieg jest. tylko malego nie ma :) a jak na wolnych postoi to weze z nagrzewnicy tez staja sie zimne wyczuwasz w nich plyn czy powietrze.

: sob gru 19, 2009 17:43
autor: Vii
FIRERS pisze:to wyglada na to ze duzy obieg jest. tylko malego nie ma :) a jak na wolnych postoi to weze z nagrzewnicy tez staja sie zimne wyczuwasz w nich plyn czy powietrze.
Jak patrzyłem pare dni temu czyli od razu po wymianie termostatu wszystko było w porzadku ;) az nagle jakies 2-3 dni temu, po wymianie zaczely sie dziać wyzej opisane cuda.. A jak jest teraz nie wiem nie patrzyłem, co do tego lookne jutro od rana bo dzisiaj na ten mroz totalnie nie widzi mi sie wychodzić ;) sumujac uwazasz ze usterka gdzie lezy?

: sob gru 19, 2009 17:45
autor: karol27
U mnie podczas jazdy raz się zapowietrzył.Zatrzymałem się i lekko odkręciłem korek zasyczało i później juz było ok.

: sob gru 19, 2009 17:55
autor: FIRERS
wyglada na to ze za malo jest plynu ale moze byc tez powietrze jak pocisniesz gazem to wieksze cisnienie i przelewa sie przez nagrzewnice i jest cieplo. a jak male to nie ciagnie wody.. a masz drozny ten wezyk przelewowy do zbiorniczka wyrownawczego??

: sob gru 19, 2009 17:57
autor: Vii
FIRERS pisze:wyglada na to ze za malo jest plynu
Dokladnie i to jest problemem, wyszedlem - zobaczyłem płyn totalnie uciekł ze samochodu poprzez dziurawa chłodnice a zima ciezko to dostrzec bo auto sie nie grzało mimo wszystko wyzej niz 90 stopni.. Dotykam wezy patrze w zbiorniczek totalna pustka lol ; D sorry za zamieszanie temat mozna zamknać i dzieki koledzy za fatyge, bog zaplać