Strona 1 z 1
dziwny problem z ogrzewaniem
: sob gru 19, 2009 17:03
autor: Vii
Tak więc jadac autem gdy obroty chociaz sa na 2 tyś ogrzewanie działa jak powinno [po prostu normalnie - dobrze!], gdy stane na biegu jałowym silnik chodzi, temperatura silnika 90 stopni z nadmuchu leci zimne powietrze - rusze i po secundzie gorace powietrze : | o co tutaj chodzi Panowie? Zaczelo mi sie tak dziac gdy auto spedziło nocke przy - 20 stopniach. Reasumujac nagrzewnica mysle, ze dobra bo powietrze cieple leci gdy jade, a jak stane to zimne mimo ze podkrecone ogrzewanie na max
: sob gru 19, 2009 17:22
autor: bongo
Vii pisze:Reasumujac nagrzewnica mysle, ze dobra bo powietrze cieple leci gdy jade, a jak stane to zimne mimo ze podkrecone ogrzewanie na max
A jak stoisz i dasz na 2-2.5 tys obrotów to grzeje czy nie?Bo z tego co piszesz,to pompa wody chyba nie teges
: sob gru 19, 2009 17:26
autor: Vii
bongo pisze:A jak stoisz i dasz na 2-2.5 tys obrotów to grzeje czy nie?
Tak, jak stoje i dam mu gazu do 2-2,5 tys obrotów dla przykładu to wtedy grzeje momentalnie, puszcze gaz przestaje grzać i leci zimne powietrze, dodam gazu znowu leci ciepłe i tak na zmianeeeeeee.. co to bedzie ? pompa ?
: sob gru 19, 2009 17:28
autor: karol27
Zapowietrzony układ.
: sob gru 19, 2009 17:30
autor: Vii
karol27 pisze:Zapowietrzony układ.
Jestes pewny? Hmm rzeczywiscie ostatnio wymieniałem termostat i spuszczałem płyn i nalewałem ponownie hmm ... jak odpowietrzyć jesli samo sie nie zrobiło?
: sob gru 19, 2009 17:30
autor: FIRERS
a jak stoi to nie wychodzi ci temperatura ponad 90??? jak nie ma uplywu temperatury przez nagrzewnice i nie ma obiegu to powinno sie autko masakrycznie grzac.. ponad 90 i wentylator chodzil by nonstop... a stan plynu???
: sob gru 19, 2009 17:33
autor: Vii
FIRERS pisze:a jak stoi to nie wychodzi ci temperatura ponad 90??? jak nie ma uplywu temperatury przez nagrzewnice i nie ma obiegu to powinno sie autko masakrycznie grzac.. ponad 90 i wentylator chodzil by nonstop
Gdy go rozgrzeje do 90 stopni i zostawie dajmy na to na 10 minut to hmm podchodzi tak pod 100 po czym wlaczy sie wentylator i ostudzi i jest ok. Płyn? Tak na minimum w tym momencie..
: sob gru 19, 2009 17:38
autor: FIRERS
to wyglada na to ze duzy obieg jest. tylko malego nie ma
a jak na wolnych postoi to weze z nagrzewnicy tez staja sie zimne wyczuwasz w nich plyn czy powietrze.
: sob gru 19, 2009 17:43
autor: Vii
FIRERS pisze:to wyglada na to ze duzy obieg jest. tylko malego nie ma
a jak na wolnych postoi to weze z nagrzewnicy tez staja sie zimne wyczuwasz w nich plyn czy powietrze.
Jak patrzyłem pare dni temu czyli od razu po wymianie termostatu wszystko było w porzadku
az nagle jakies 2-3 dni temu, po wymianie zaczely sie dziać wyzej opisane cuda.. A jak jest teraz nie wiem nie patrzyłem, co do tego lookne jutro od rana bo dzisiaj na ten mroz totalnie nie widzi mi sie wychodzić
sumujac uwazasz ze usterka gdzie lezy?
: sob gru 19, 2009 17:45
autor: karol27
U mnie podczas jazdy raz się zapowietrzył.Zatrzymałem się i lekko odkręciłem korek zasyczało i później juz było ok.
: sob gru 19, 2009 17:55
autor: FIRERS
wyglada na to ze za malo jest plynu ale moze byc tez powietrze jak pocisniesz gazem to wieksze cisnienie i przelewa sie przez nagrzewnice i jest cieplo. a jak male to nie ciagnie wody.. a masz drozny ten wezyk przelewowy do zbiorniczka wyrownawczego??
: sob gru 19, 2009 17:57
autor: Vii
FIRERS pisze:wyglada na to ze za malo jest plynu
Dokladnie i to jest problemem, wyszedlem - zobaczyłem płyn totalnie uciekł ze samochodu poprzez dziurawa chłodnice a zima ciezko to dostrzec bo auto sie nie grzało mimo wszystko wyzej niz 90 stopni.. Dotykam wezy patrze w zbiorniczek totalna pustka lol ; D sorry za zamieszanie temat mozna zamknać i dzieki koledzy za fatyge, bog zaplać