Stukające zawory
: czw gru 01, 2005 11:22
Tak mam hydrauliczną,ale to by tam olej nie dochodził ? to ciśnienie by pokazywało słabe.Tak myślę.
Tak mam hydrauliczną regulację.bodzio_j pisze:Nie wiem jaką masz regulację luzów zaworów. Jeśli hydrauliczną to prawdopodobnie z tym wiąże się stukot.
bodzio_j
No i troszke źle myślisz. Olej dochodzi do regulatorów, ale one z jakiegoś powodu nie trzymają oleju(są wyrobione, pozapychane, przepuszczają)tomazino pisze:Tak mam hydrauliczną,ale to by tam olej nie dochodził ? to ciśnienie by pokazywało słabe.Tak myślę.
Czyli te regulatory są do wymiany ? M ożesz opisać bliżej co mam z ty zrobić ? Trzeba zdejmować do tego głowicę ?Kubus20 pisze:Jeżeli ma PN to normalka, że ma hygrauliczną regulację.
No i troszke źle myślisz. Olej dochodzi do regulatorów, ale one z jakiegoś powodu nie trzymają oleju(są wyrobione, pozapychane, przepuszczają)tomazino pisze:Tak mam hydrauliczną,ale to by tam olej nie dochodził ? to ciśnienie by pokazywało słabe.Tak myślę.
tomazino pisze:Tak mam hydrauliczną,ale to by tam olej nie dochodził ? to ciśnienie by pokazywało słabe.Tak myślę.
Klekoczą cały czas ,ale tylko nja wolnych obrotach.Próbowałem pod górkę przy niewielkiej prędkości wcisnąć na piątce gaz do dechy żeby posłuchać czy dzwonią ,ale była cisza.także tylko na wolnych.silent_rob pisze:tomazino pisze:Tak mam hydrauliczną,ale to by tam olej nie dochodził ? to ciśnienie by pokazywało słabe.Tak myślę.
caly czas klekocza czy jak sie nagrzeja to cisza ??? u mnie klekotaly w ostatnia zime , polalem troche olejem , i spoko cisza :]
Dzięki za podpowiedź,zaraz doleję i osłucham typa.voodoo pisze:w moim MK2 pomogło dolanie oleju (około 200ml). Na bagnecie było poniżej połowy (pomiędzy min-max), a po dolewce jest prawie MAX. No i teraz regulatory klekoczą tylko jakieś 20 sek. i uciszają się