Katalizator/napowietrzony układ/ Duze spalanie/
: czw gru 17, 2009 21:57
Witam
Już wcześniej pisałem o swoim problemie z niedogrzanym silnikiem ale tematy tu strasznie szybko giną... :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3462141#3462141
I mam jeszcze kilka pytań trochę z innej beczki:
1) Czy zepsuty katalizator może powodować błędy sondy lambda??
2) Czy zapowietrzony układ (nieszczelny zbiorniczek) mógł by spowodować to że płyn dogrzewa się do 70''
3) czy układ klimatyzacji może być związany w nagrzewaniem się płynu chłodniczego???
Generalnie wszyscy mówią że do wymiany jest termostat jeśli silnik się nie dogrzewa ja swój wymieniłem, wymieniłem też czujnik temperatury i nic się nie zmieniło dosłownie nic... Jak jadę temperatura 70" stoję w korku czy coś to rośnie do 90" włącza się wiatrak i spada do 80" ale ruszam i po chwili jest znowu 70". Ostatnio w akcie desperacji zasłoniłem prawie całą chłodnice dosłownie zostało 10cm2 odkrytej i nic to nie dało temperatura 70" może 75". Więc szukam innych możliwości dlatego pytanie o nieszczelny układ.
Byłem na komputerze nie pokazał żadnych błędów związanych z układem chłodzenia jedynie z sondą lambda (która była niedawno wymieniana nie wiem czy to nie sa stare błędy ale coś mi się nie wydaje... stąd pytanie 1) i z obrotomierzem (tu nie wiem o co chodzi bo wszystko działa ok... numer błędu 00513)
Już wcześniej pisałem o swoim problemie z niedogrzanym silnikiem ale tematy tu strasznie szybko giną... :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3462141#3462141
I mam jeszcze kilka pytań trochę z innej beczki:
1) Czy zepsuty katalizator może powodować błędy sondy lambda??
2) Czy zapowietrzony układ (nieszczelny zbiorniczek) mógł by spowodować to że płyn dogrzewa się do 70''
3) czy układ klimatyzacji może być związany w nagrzewaniem się płynu chłodniczego???
Generalnie wszyscy mówią że do wymiany jest termostat jeśli silnik się nie dogrzewa ja swój wymieniłem, wymieniłem też czujnik temperatury i nic się nie zmieniło dosłownie nic... Jak jadę temperatura 70" stoję w korku czy coś to rośnie do 90" włącza się wiatrak i spada do 80" ale ruszam i po chwili jest znowu 70". Ostatnio w akcie desperacji zasłoniłem prawie całą chłodnice dosłownie zostało 10cm2 odkrytej i nic to nie dało temperatura 70" może 75". Więc szukam innych możliwości dlatego pytanie o nieszczelny układ.
Byłem na komputerze nie pokazał żadnych błędów związanych z układem chłodzenia jedynie z sondą lambda (która była niedawno wymieniana nie wiem czy to nie sa stare błędy ale coś mi się nie wydaje... stąd pytanie 1) i z obrotomierzem (tu nie wiem o co chodzi bo wszystko działa ok... numer błędu 00513)