Strona 1 z 1

Nierówna praca silnika

: wt gru 15, 2009 11:22
autor: lamos
Witam was wszystkich.Jestem tu nowy.Mam taki problem,kupilem nie dawno golfika V tdi 1.9 105 KM, Wymieniłem mu olej wszystkie filtry nawet plyn hamulcowy, ale nie zalałem filtra paliwa gdy wymieniałem,przekrecilem tylko 3 razy stacyjke poczekałem i na drugi dzien go odpalilem.zapalil od szlagu tylko po chwili zaczal nie rowno chodzic jak by paliwa nie dostał i po chwili sie uspokoił.A teraz jest przy kazdym zapaleniu tak,potrzesie nim całym i pochwili rowno chodzi.Acha dodam ze jak postoi 1,2 dni na mrozie bez jazdy to tak sie dzieje ma przbieg 160000tyś.Może tak powodowac szarpania kolo dwumasowe? Prosze o dobra odpowiedz Dziekuje.

: wt gru 15, 2009 11:52
autor: -=ren=-
lamos pisze:Może tak powodowac szarpania kolo dwumasowe?
napewno nie, bo drgania były odczuwalne niezależnie od tego czy auto zimne czy ciepłe. cały czas na wolnych wtedy by tłukło... Ja bym raczej obstawiał coś z silnikiem i jego zasilanie w paliwo... Teraz temperatury są niskie i dla diesli jest utrudniony rozruch. Dobry warsztat bądź ASO i tam sprawdzą świece żatowe i stany innych ważnych czujników, tj temperatury cieczy, paliwa, powietrza itp.

: wt gru 15, 2009 12:47
autor: lamos
Hmm.A orientujesz sie moze ile takie swiece kosztuja?Wykaze to na komputerze jak go podepne?doszlem do wniosku ze kolo dwumasowe tez mam wyrabane na wolnych obrotach czy cieply czy zimny nie rowno chodzi,obroty stoja w miejscu, ale czesie w srodku.Dzieki za szybka odpowiedz.

: wt gru 15, 2009 12:57
autor: Qto
lamos pisze:A orientujesz sie moze ile takie swiece kosztuja?
około 60zł/sztuka za NGK

: wt gru 15, 2009 13:20
autor: pietrekth7
Oby nie koło 2-masowe koszt 2500zł. :grrr: a ha rozmawiając z mechanikiem w ASO powiedział mi że filtry paliwa mogą się różnić ??? np. rok 2004 taki a 2005 inny .

pozdro

: wt gru 15, 2009 16:07
autor: Wiesiek74
Najpierw dokładnie odpowietrz układ zasilania i sprawdź miernikiem świece, to na pewno jest błachostka tylko trzeba spokojnie logicznie pomyśleć, lub mechanika któremu sie chce, a dopiero na samym końcu brać się za wymianę drogich części

: wt gru 15, 2009 22:03
autor: doggie
lamos, najpierw trzeba zdiagnozować VAG-iem i potweirdzić świece żarowe - jak będzie jakaś spalona to będzie błąd w ECU - na mj gust będą to właśnie spalone świece/świeca
pietrekth7 pisze:Oby nie koło 2-masowe koszt 2500zł.
skąd ty masz tą cenę???? ja wymieniałem koło dwumasowe razem z tarczą sprzęgła + robocizna za 1800 zł.

: wt gru 15, 2009 22:17
autor: wolny83
mettenos pisze:skąd ty masz tą cenę????

z ASO

: wt gru 15, 2009 22:58
autor: doggie
wolny83, te same części czyli Sachs lub Luk kupowane po za ASO są sporo tańsze

ps. ja też robiłem na częściach z ASO, które mi kumpel przyłatwił - czyli można taniej

: śr gru 16, 2009 12:57
autor: lamos
Witam chłopkaki... Mysle ze kolo 2 masowe tez mam wymucone bo trzesie w kabinie na wolnych obrotach.A z tym zapalaniem to wszystko sie zaczelo jak wymienilem filtry(wszystkie)Wracajac do tych swiec to raczej bedzie ktoras walnieta bo jak zapale to przez chwile nie rowno chodzi i jak dluzej postoji to dymka pusci przy zapalaniu.a wogole to jest mozliwosc odpowietrzenia układu zasilania?Umowilem sie u mechanika na 28 grudnia mysle ze usunie tą bakterie,ktora ubliża mojej łajbie.dam znac co i jak trzymajta sie i wesołych swiat życze.