Strona 1 z 1

[mk II] ciężko pali diesel

: śr lis 30, 2005 13:29
autor: chabina
jak teperatura spadnie kolo zera to ciezko odpala tzn trzeba dosc długo krecic rozrusznikiem zanim dygnie w tamtym roku nawet przy wiekszych mrozach palił praktycznie na dotyk
dodam ze przyspiesznik działa i zawsze go wyciągam świece raczej tez są ok
ciezko zapala tylko na zimnym silniku na ciepłym wszystko gra
co moze byc przyczyną??

: śr lis 30, 2005 14:37
autor: Michael G60
Sprawdź najpierw najpierw świece...czasami jedna padnie i już nie odpali...
Pewnie jak potem raz odpali to już spox,

re

: śr lis 30, 2005 15:37
autor: beret
witam masz moze taki problem??? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=28406

: śr lis 30, 2005 16:58
autor: chabina
witam masz moze taki problem???
tak dokladnie to samo rano ciezko pozniej elegancko pali chyba sprawdze te swiece i bezpiecznik i mam nadzieje ze to nie kwestia cisnienia w cylindrach

: śr lis 30, 2005 17:17
autor: olo-71
witam
miałem taki sam obiaw i przyczyną była spalona świeca żarowa jak wymieniłem jest wszystko OK

: czw gru 01, 2005 01:23
autor: Cizes
Świece żarowe możesz łatwo sprawdzić przy pomocy kabelka. Przypinasz go do plusa odkręcasz (zdejmujesz) kabelki ze świec i tym kabelkiem dotykasz świec z góry. Jak się bedzie iskrzyło (lekko) to świeca jest dobra jak nie bedzie-świeca spalona. Możesz to również zrobić za pomocą kontrolki 12V jeden koniec do + drugi do świecy-jak zaświeci to jest dobra jak nie zaświeci to jest spalona

: czw gru 01, 2005 10:45
autor: frodo
Cizes pisze:Świece żarowe możesz łatwo sprawdzić przy pomocy kabelka. Przypinasz go do plusa odkręcasz (zdejmujesz) kabelki ze świec i tym kabelkiem dotykasz świec z góry. Jak się bedzie iskrzyło (lekko) to świeca jest dobra jak nie bedzie-świeca spalona. Możesz to również zrobić za pomocą kontrolki 12V jeden koniec do + drugi do świecy-jak zaświeci to jest dobra jak nie zaświeci to jest spalona
No tak, świeca moze być dobra (nie spalona) ale może słabiej grzać. Ja miałem taką sytuację że 2 świece były dobre ale wolno się nagrzewały. Powodowało to że nie mogłem rano odpalić samochodu, musiałem go długo kręcić. Wymieniłem te 2 świece i jest OK.

Ja bym na twoim miejscu wykręcił świece i sprawdził jak sie szybko nagrzewają. Wystarczy do tego akumulator przewody i świece.

: czw gru 01, 2005 15:20
autor: Arcturus
A moze to tylo zwykły filtr paliwa którego zapomniales wymienic przed zimą bo jak autko sie zagrzeje to ciepłe paliwo latwiej przechodzi przez przypchany filtr??
Jak Filter OK to jak piszą koledzu powyzej tyle ze nie polecam sprawdzania kabelkiem "czy iskrzy" bo mozna dziadostwa narobic tylko sprawdzic rezystancje miernikiem (0,9-1,2 ohm) jak nie przewodzi prądu wogole to swieca martwa! wystarczy odkrecic szyne zasilającą i posprawdzac kazdą z osobna!

: czw sty 19, 2006 00:05
autor: chabina
to jednak była wina aku wymienilem podpialem inny i rano pali o wiele lepiej a dziwne bo tamten ledwo 9 miechow miał ale to AUTOPART a z nimi podobno nie ma problemu jesli chodzi o gwarancje zobaczymy...

: czw sty 19, 2006 00:58
autor: stonefree
A że tak spytam...Co ile należałoby wymienic filtr?Przed każdą zimą?

: czw sty 19, 2006 08:40
autor: Arcturus
W sumie koszt jest tak mały ze raz do roku mozna to zrobic a powinno sie to robic co 20-30tys km ale wiadomo co u nas na stacjach jest tak ze lepiej czesciej!

: czw sty 19, 2006 11:24
autor: Michael G60
stonefree pisze:A że tak spytam...Co ile należałoby wymienic filtr?Przed każdą zimą?
Tak jeśli nie robisz 30 000 na rok, to najlepiej przed zimą...

: czw sty 19, 2006 19:02
autor: stonefree
Pytanie poza konkursem.Czy przyczyną "CIĘŻKIEGO ODPAŁU" może być nie trymanie paliwa w pompie wtryskowej?Bąble powietrza walą mi przewodem paliwowym do filtra z pompy.Auto ciepłe jak postoi odpala ciężko.Zawór w pompie?Naprawia sie go?Wymienić?