Strona 1 z 1

[mk III] Arytmia silnika (2E) juz mam dosyć VW HELP!

: śr lis 30, 2005 12:42
autor: driver77
Proszę o pomoc mam golfa III z 1994r.(silnik 2e) z instalacja gazową z komputerem.
Problem jest w tym że nabiegu jałowym na wolnych obrotach silnik pracuje nie równo (nie zawsze), ale tylko na benzynie. Golf był podłączany pod komputer -jest ok,wymieniłem kable wysokiego wraz z kopułką , świece,cewkę,podmieniana sonda lambda,wymieniłem przepływomierz,czyszczony była przepustnica wraz z silnikiem krokowym , kompresja w aucie jest ok.Poza tym jest wszystko ok. Odwiedziłem już kilka warsztatów i ciągle jest to samo tylko pieniążków mam coraz mniej.DZIĘKUJE I POZDRAWIAM.

Re: Arytmia silnika (2E) juz mam dosyć VW HELP!!!!!!!!!!!

: śr lis 30, 2005 12:48
autor: piotr1979
driver77 pisze:Proszę o pomoc mam golfa III z 1994r.(silnik 2e) z instalacja gazową z komputerem.
Problem jest w tym że nabiegu jałowym na wolnych obrotach silnik pracuje nie równo (nie zawsze), ale tylko na benzynie. Golf był podłączany pod komputer -jest ok,wymieniłem kable wysokiego wraz z kopułką , świece,cewkę,podmieniana sonda lambda,wymieniłem przepływomierz,czyszczony była przepustnica wraz z silnikiem krokowym , kompresja w aucie jest ok.Poza tym jest wszystko ok. Odwiedziłem już kilka warsztatów i ciągle jest to samo tylko pieniążków mam coraz mniej.DZIĘKUJE I POZDRAWIAM.
no to pojezdzij jeden dzien na benzynie i wszystko wroci do normy bo chyba masz zapieczone wtryski.czasami mam to samo.przejedz 100km i wtedy zobaczysz.

: śr lis 30, 2005 18:30
autor: kubazak
Sprawdż jeszcze szczelnosc rurek odpowietrzenia głowicy i te koło zaworu odpowietrznia głowicy.To ma wielki wpływ na stabilnosc pracy na biegu jałowym.

: śr lis 30, 2005 18:34
autor: misiek
kubazak pisze:Sprawdż jeszcze szczelnosc rurek odpowietrzenia głowicy i te koło zaworu odpowietrznia głowicy.To ma wielki wpływ na stabilnosc pracy na biegu jałowym.
w pełni się zgadzam, ale co z samoregulatorami na zaworach to też ma wpływ na wolne obroty

: śr lis 30, 2005 20:06
autor: sieniac
ja moze na inny temat ale jak wymieniales przeplywomierz masz moze ten stary i czy jest on dobry bo chetnie kupie?

: czw gru 01, 2005 10:20
autor: driver77
misiek10111 pisze:
kubazak pisze:Sprawdż jeszcze szczelnosc rurek odpowietrzenia głowicy i te koło zaworu odpowietrznia głowicy.To ma wielki wpływ na stabilnosc pracy na biegu jałowym.
w pełni się zgadzam, ale co z samoregulatorami na zaworach to też ma wpływ na wolne obroty

Mam całą nową głowicę po regeneracji i nowe pierścienie.

[ Dodano: Czw Gru 01, 2005 09:23 ]
sieniac pisze:ja moze na inny temat ale jak wymieniales przeplywomierz masz moze ten stary i czy jest on dobry bo chetnie kupie?
przykro mi ale już nie mam odkupił ode mnie warsztat.