Strona 1 z 1

Włamanie do mojego golfa :(

: pn gru 14, 2009 12:41
autor: pawel1987
Witam.
Parę miesięcy temu (kiedy ja bylem w Irlandii) mój golfik stał u mojej dziewczyny pod blokiem w Krk. Komuś widocznie się bardzo spodobał i chciał sobie go przywłaszczyć...
Całe szczęście nie udało mu się to, ale zostały "pamiątki" po próbie kradzieży. Tzn.: Rozwalona stacyjka. Auto zostało odholowane do mechanika który naprawił tą stacyjkę. Wszystko mechanicznie działa i jestem z tego bardzo zadowolony. Lecz po odpaleniu auta pojawia się problem: kontrolka od świec żarowych mruga... czytałem kiedyś na naszym forum, że jeśli się tak dzieje to znaczy, że jakiś błąd zapisał się w kompie. Podłączyłem więc Vag-a. Znalazł takie błedy:

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 019 FE
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1419
Coding: 00002
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 907 379 E
Component: ESP FRONT MK60 0104
Coding: 0019970
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 3B1 907 044 C
Component: CLIMATRONIC C 1.0.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-00 - Faulty

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 920 826 C
Component: KOMBI+WEGFAHRS. BPV V06
Coding: 05114
Shop #: WSC 00222
WVWZZZ1JZ2W051947 VWZ6Z0A3476877
4 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)
35-10 - - - Intermittent
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01177 - Engine Control Unit
64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799 B
Component: 1C Komfortgerát HLO 0003
Coding: 00259
Shop #: WSC 01317
2 Faults Found:
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
01359 - Internal Central Locking Switch: Passenger Side (E198)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

End -------------------------------------------------------

Jak myślicie? Co jest nie tak? mechanicznie z autem jest wszystko w porządku! zapala bez problemu! Może teraz w ogóle nie mam immo? hmm sam już nie wiem:( Bardzo proszę o pomoc!! z góry dziękuję! Pozdrawiam

: pn gru 14, 2009 12:54
autor: karol27
Większość dotyczy zablokowania kompa i silnika przez immo.Jeden od klapy nawiewu,jeden od drzwi pasażera.Skasuj błędy i sprawdź co sie dzieje.

: pn gru 14, 2009 12:58
autor: poolak2006
Dokładnie pokasuje je i sprawdź jeszcze raz. Kontrolka od świec sygnalizuje także problemy ze światłami stopu (czujnik pod pedałem). Normalnie działają światła stop ?

: pn gru 14, 2009 13:40
autor: BartiKapi1985
Tak jak sie wypowiedział kolega poolak 2006- czujnik świateł stop. W moim MKIV padł czujnik świateł stop i właśnie ta lampka też mi migała na tablicy, a światełek STOPU nie było, trzeba było zmienić czujniczek.

: pn gru 14, 2009 13:50
autor: pawel1987
to na 100% nie są źle działające światła stop. Błędy wszystkie usunąłem, ale po ponownym uruchomieniu silnika znowu się pojawiają:/

: pn gru 14, 2009 14:12
autor: perki
niekoniecznie to znaczy zepsucie czujnika stopu tylko ogolnie swiatel stopu. mi npo nie padl czujnik tylko bezpiecznik i ten sam blad i miganie:)

a te same bledy wyskakuja po skasowaniu ? czy jest ich ,mniej lub sa inne?

: pn gru 14, 2009 14:47
autor: pawel1987
bezpieczniki wszystkie dobre. Błędy po skasowaniu pojawiają się te same. Większość błędów oznaczają nieprawidłowe działanie immo. Chyba 2 błędy są od klimy, lecz miałem je wcześniej i jak narazie one mnie najmniej interesują.

: pn gru 14, 2009 16:12
autor: karol27
Może coś ci zdążyli namieszać w ecu i ktoś ich spłoszył?

: pn gru 14, 2009 16:20
autor: Lipek81
Wyciągnij pestkę z kluczyka i spróbuj odpalić - ale na moje, to nie masz immo.

[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 15:21 ]
Almo możesz odłączyć też cewkę, która jest na stacyjce - nie wiem, dokładnie, jak to jest w mkIV - gdzie ta wtyczka może być itp.

: pn gru 14, 2009 18:23
autor: pawel1987
karol27 pisze:Może coś ci zdążyli namieszać w ecu i ktoś ich spłoszył?
Też tak właśnie myślałem... i co mi radzicie teraz? udać sie z tym do serwisu? ciekaw jestem ile zapłacę za usuniecie tej usterki...

: pn gru 14, 2009 19:38
autor: poolak2006
Tylko że do immo jest jakaś inna kontrolka. Pestki może nie ruszaj lepiej lepiej sam grot wyjmij chyba łatwiej będzie.

: pn gru 14, 2009 19:44
autor: greg
pawel1987 pisze:Też tak właśnie myślałem... i co mi radzicie teraz? udać sie z tym do serwisu? ciekaw jestem ile zapłacę za usuniecie tej usterki...
auto odpala powiadasz? a błędy się pojawiają
czyli .. .ktoś jednak zrobił immo off - w ASO zedrą raczej

: wt gru 15, 2009 00:01
autor: pawel1987
greg pisze:
pawel1987 pisze:Też tak właśnie myślałem... i co mi radzicie teraz? udać sie z tym do serwisu? ciekaw jestem ile zapłacę za usuniecie tej usterki...
auto odpala powiadasz? a błędy się pojawiają
czyli .. .ktoś jednak zrobił immo off - w ASO zedrą raczej
Witaj greg ;) czytałem wiele Twoich postów i wiem, że dużo wiesz na temat elektroniki;) Auto odpala, ale przeciez z oryginalnym kluczykiem. immo może być lub też nie. Mechanik wymienił stacyjke na nową i dorobił jej wkładkę na mój oryginalny kluczyk. Może wyciągnę jutro grot z kluczyka i spróbuje odpalić... no chyba, że idzie vagiem sprawdzić obecność immo. Jeśli tak, to jak to zrobić?
Dzięki wszystkim za zainteresowanie!! Pozdro

nikt już nie ma żadnych pomysłów?