Włamanie do mojego golfa :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pawel1987
TDI POWER
TDI POWER
Posty: 130
Rejestracja: czw maja 11, 2006 17:25
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Włamanie do mojego golfa :(

Post autor: pawel1987 » pn gru 14, 2009 12:41

Witam.
Parę miesięcy temu (kiedy ja bylem w Irlandii) mój golfik stał u mojej dziewczyny pod blokiem w Krk. Komuś widocznie się bardzo spodobał i chciał sobie go przywłaszczyć...
Całe szczęście nie udało mu się to, ale zostały "pamiątki" po próbie kradzieży. Tzn.: Rozwalona stacyjka. Auto zostało odholowane do mechanika który naprawił tą stacyjkę. Wszystko mechanicznie działa i jestem z tego bardzo zadowolony. Lecz po odpaleniu auta pojawia się problem: kontrolka od świec żarowych mruga... czytałem kiedyś na naszym forum, że jeśli się tak dzieje to znaczy, że jakiś błąd zapisał się w kompie. Podłączyłem więc Vag-a. Znalazł takie błedy:

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 019 FE
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1419
Coding: 00002
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 907 379 E
Component: ESP FRONT MK60 0104
Coding: 0019970
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 3B1 907 044 C
Component: CLIMATRONIC C 1.0.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-00 - Faulty

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 920 826 C
Component: KOMBI+WEGFAHRS. BPV V06
Coding: 05114
Shop #: WSC 00222
WVWZZZ1JZ2W051947 VWZ6Z0A3476877
4 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)
35-10 - - - Intermittent
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01177 - Engine Control Unit
64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799 B
Component: 1C Komfortgerát HLO 0003
Coding: 00259
Shop #: WSC 01317
2 Faults Found:
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
01359 - Internal Central Locking Switch: Passenger Side (E198)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

End -------------------------------------------------------

Jak myślicie? Co jest nie tak? mechanicznie z autem jest wszystko w porządku! zapala bez problemu! Może teraz w ogóle nie mam immo? hmm sam już nie wiem:( Bardzo proszę o pomoc!! z góry dziękuję! Pozdrawiam



karol27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: wt paź 09, 2007 19:35
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: karol27 » pn gru 14, 2009 12:54

Większość dotyczy zablokowania kompa i silnika przez immo.Jeden od klapy nawiewu,jeden od drzwi pasażera.Skasuj błędy i sprawdź co sie dzieje.



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn gru 14, 2009 12:58

Dokładnie pokasuje je i sprawdź jeszcze raz. Kontrolka od świec sygnalizuje także problemy ze światłami stopu (czujnik pod pedałem). Normalnie działają światła stop ?



BartiKapi1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw gru 10, 2009 17:29
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: BartiKapi1985 » pn gru 14, 2009 13:40

Tak jak sie wypowiedział kolega poolak 2006- czujnik świateł stop. W moim MKIV padł czujnik świateł stop i właśnie ta lampka też mi migała na tablicy, a światełek STOPU nie było, trzeba było zmienić czujniczek.


Bartek

Awatar użytkownika
pawel1987
TDI POWER
TDI POWER
Posty: 130
Rejestracja: czw maja 11, 2006 17:25
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: pawel1987 » pn gru 14, 2009 13:50

to na 100% nie są źle działające światła stop. Błędy wszystkie usunąłem, ale po ponownym uruchomieniu silnika znowu się pojawiają:/



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: perki » pn gru 14, 2009 14:12

niekoniecznie to znaczy zepsucie czujnika stopu tylko ogolnie swiatel stopu. mi npo nie padl czujnik tylko bezpiecznik i ten sam blad i miganie:)

a te same bledy wyskakuja po skasowaniu ? czy jest ich ,mniej lub sa inne?



Awatar użytkownika
pawel1987
TDI POWER
TDI POWER
Posty: 130
Rejestracja: czw maja 11, 2006 17:25
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: pawel1987 » pn gru 14, 2009 14:47

bezpieczniki wszystkie dobre. Błędy po skasowaniu pojawiają się te same. Większość błędów oznaczają nieprawidłowe działanie immo. Chyba 2 błędy są od klimy, lecz miałem je wcześniej i jak narazie one mnie najmniej interesują.



karol27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: wt paź 09, 2007 19:35
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: karol27 » pn gru 14, 2009 16:12

Może coś ci zdążyli namieszać w ecu i ktoś ich spłoszył?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn gru 14, 2009 16:20

Wyciągnij pestkę z kluczyka i spróbuj odpalić - ale na moje, to nie masz immo.

[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 15:21 ]
Almo możesz odłączyć też cewkę, która jest na stacyjce - nie wiem, dokładnie, jak to jest w mkIV - gdzie ta wtyczka może być itp.



Awatar użytkownika
pawel1987
TDI POWER
TDI POWER
Posty: 130
Rejestracja: czw maja 11, 2006 17:25
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: pawel1987 » pn gru 14, 2009 18:23

karol27 pisze:Może coś ci zdążyli namieszać w ecu i ktoś ich spłoszył?
Też tak właśnie myślałem... i co mi radzicie teraz? udać sie z tym do serwisu? ciekaw jestem ile zapłacę za usuniecie tej usterki...



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pn gru 14, 2009 19:38

Tylko że do immo jest jakaś inna kontrolka. Pestki może nie ruszaj lepiej lepiej sam grot wyjmij chyba łatwiej będzie.



greg

Post autor: greg » pn gru 14, 2009 19:44

pawel1987 pisze:Też tak właśnie myślałem... i co mi radzicie teraz? udać sie z tym do serwisu? ciekaw jestem ile zapłacę za usuniecie tej usterki...
auto odpala powiadasz? a błędy się pojawiają
czyli .. .ktoś jednak zrobił immo off - w ASO zedrą raczej



Awatar użytkownika
pawel1987
TDI POWER
TDI POWER
Posty: 130
Rejestracja: czw maja 11, 2006 17:25
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: pawel1987 » wt gru 15, 2009 00:01

greg pisze:
pawel1987 pisze:Też tak właśnie myślałem... i co mi radzicie teraz? udać sie z tym do serwisu? ciekaw jestem ile zapłacę za usuniecie tej usterki...
auto odpala powiadasz? a błędy się pojawiają
czyli .. .ktoś jednak zrobił immo off - w ASO zedrą raczej
Witaj greg ;) czytałem wiele Twoich postów i wiem, że dużo wiesz na temat elektroniki;) Auto odpala, ale przeciez z oryginalnym kluczykiem. immo może być lub też nie. Mechanik wymienił stacyjke na nową i dorobił jej wkładkę na mój oryginalny kluczyk. Może wyciągnę jutro grot z kluczyka i spróbuje odpalić... no chyba, że idzie vagiem sprawdzić obecność immo. Jeśli tak, to jak to zrobić?
Dzięki wszystkim za zainteresowanie!! Pozdro

nikt już nie ma żadnych pomysłów?
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 16:03 przez pawel1987, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 267 gości