Strona 1 z 1

Pali olej, zadyma, brak mocy i lekko się trzęsie

: sob gru 12, 2009 11:50
autor: kornelstg
witam,
mam golfika mk3 1994rok. silnik to 1.4 benzyna. 3 drzwiówka. tyle na temat autka :).

odpalać odpala, choć od razu na początku jakby chciał przygasnąć, ale odpali zawsze. no to dalej jedynka ruszam i tak. po piskach nie ma opcji żeby dać, samochód nie ma nawet takiej mocy. ruszę jako tako i mam uczucie, że choć rusza to zaraz zgaśnie. za samochodem od razu siwo, tak jakby lekko pod fiolet, ale naprawdę leciutko. wrzucam dwójkę i znowu to samo...
jeśli przegazuję go aż do 'odcięcia' to ulica jest cała siwa nic nie widać i ten dym się utrzymuje długo.
oleju pali naprawdę BARDZO DUŻO bo aż około litr na 150-250 km... :/

kilka dni temu auto jeździło okej, od 3 dni mam takie objawy jak napisałem. wszystko chodziło idealnie, super miał moc i wszystko


dziękuję z góry za pomoc :)!
pozdrawiam

: sob gru 12, 2009 12:07
autor: bongo
Uszczelki nie wydmuchało czasem?

: sob gru 12, 2009 12:16
autor: kornelstg
Nie wiem, trzeba by było sprawdzić. A zastanawiam się czy czasami to nie pierścionki, ale tak natychmiast...

: sob gru 12, 2009 12:21
autor: rysiektr
zamierz kompresję na szybko będzie wiadomo, wody w oleju nie masz albo oleju w wodzie??

: sob gru 12, 2009 12:25
autor: ociu
Kolego nic nie zrobisz tak, czy siak musisz głowice ściągać.... a wywala Ci płyn????,albo Ci dużo ubywa????

: sob gru 12, 2009 12:35
autor: kornelstg
Kompresja jest, olej jest okej. Płynu trochę wywala.

: sob gru 12, 2009 12:46
autor: bongo
kornelstg, czyli silnik szrot :bajer:

: sob gru 12, 2009 13:05
autor: To_mas
oleju pali naprawdę BARDZO DUŻO bo aż około litr na 150-250 km... :/
ja piernicze :P olej wiadrami dolewasz chyba ....
bongo pisze:czyli silnik szrot :bajer:
trafnie ujęte mi sie wydaje

: sob gru 12, 2009 13:06
autor: rysiektr
bongo pisze:kornelstg, czyli silnik szrot :bajer:
albo kapitalny remont... mało opłacalne ale jak dobrze zrobisz to powinien pohulać jeszcze sporo

: sob gru 12, 2009 13:53
autor: ociu
Weź kolego na spokojnie znajdź dobrego mechanika,jeżeli umiesz to samemu,ściąg głowice zobacz jak uszczelniacze zaworów, jak pierścionki,uszczelka czy nie ma ścieżki wypalonej, ale musisz policzyć czy Ci się opłaca remont,czy nie lepiej drugi silnik...Generalnie jak zrobisz remont to wiesz co masz,bo jak kupisz drugi motor to nigdy nie wiadomo co jest w środku....Ale silnk i tak muisz rozbierać....

: sob gru 12, 2009 14:29
autor: rysiektr
OCIU pisze:Ale silnk i tak muisz rozbierać....
dokładnie bo tak to możemy zgadywać i się jedynie domyślać co siadło

: ndz gru 13, 2009 09:42
autor: kornelstg
A ile mnie wyjdzie u mechanika jeśli wymienię uszczelkę pod głowicą i pierścionki, a ile za kapitalny remont silnika?