Gubi obroty przy wciskaniu hamulca
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
- Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
- Kontakt:
Gubi obroty przy wciskaniu hamulca
gdy wciskam hamulec obroty spadają i potem wracają na swoje miejsce [ok 800] na luzie, często auto mi gaśnie przy jeździe po mieście gdy wrzucam na luz i przycikam hamulec prawie do 0, czekając na światłach muszę przygazowowywać aby mi auto nie zgazło jak jest na luzie pomimo że sprzęgło mam wciśnięte do spodu, niby to gazówka i musi się "rozgrzać", ale po 20 min jeździe sytuacja się nie zmienia.... w czym może tkwić problem ?? proszę o pomoc....
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
- Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
- Kontakt:
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a bez wciskania hamulca np: odpalasz samochód i przegazowujesz i puszczasz gaz - nie dotykasz hamulca - to też nie trzyma wolnych obrotów?? i ma ochotę zgasnąć czy nie??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
- Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
- Kontakt:
jazda dzisaij
jak nie dotykam hamulca to jest git... i obroty się trzymają... //wieczorem dzisiaj jeździłem na benz bez zarzutu, a na gazie na luzie jak dawałem jak dojeżdzałem do świateł i sprzęgło do spodu to mi obroty spadały i trzymały się ledwo ponad zero to samo przy czekaniu na światłach na zielone, musiałem przygazowywać go w obawie aby mi nie zgasł; gaz mam, benz mało ; proszę o pomoc, może gaz do regulacji ??
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 22:18 przez krzysiekhhns, łącznie zmieniany 1 raz.
Miełem kiedyś lagune i mialem podobny problem, przy jeździe nawet w trasie w momencie wciśnięcia sprzęgła i hamulca na dohamowaniu do skrętu do redukcji biegu potrafił mi zgasnąć, bo obroty leciały do zera. U mnie był problem z membraną w parowniku i ustawienia gazu. Może zacznij od tego...krzysiekhhns pisze:jak nie dotykam hamulca to jest git... i obroty się trzymają... //wieczorem dzisiaj jeździłem na benz bez zarzutu, a na gazie na luzie jak dawałem jak dojeżdzałem do świateł i sprzęgło do spodu to mi obroty spadały i trzymały się ledwo ponad zero to samo przy czekaniu na światłach na zielone, musiałem przygazowywać go w obawie aby mi nie zgasł; gaz mam, benz mało ; proszę o pomoc, może gaz do regulacji ??
Kodix
maryjan,
albo nieszczelnosc serva albo przewodów do niego doprowadzonych
dokladnie tak . . mialem to samo jak mialem ORI servo . . zmienilem na wieksze to teraz podczas takiego szybkiego deptania po hamulcu w miejscu obroty rosnąmasz uszkodzone serwo hamulca
albo nieszczelnosc serva albo przewodów do niego doprowadzonych
- GTI EDITION -
przy odpalonym silniku wciskaj powoli pedał hamulca i słuchaj takiego syczenia, które powinno być słyszalne tylko jezeli wciskasz pedał a jezeli juz trzymasz noge na hamulcu nieruchomo to ma byc cisza jeżeli tak jest to serwo na 90% jest w porzadku
i jezeli serwo było by uszkodzone to te same objawy byś miał na pb i lpg a nie tylko na lpg
i jezeli serwo było by uszkodzone to te same objawy byś miał na pb i lpg a nie tylko na lpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości