Strona 1 z 2
: wt lis 29, 2005 21:38
autor: TAZ
Lovato jest chyba najlepszą firmą produkującą instalacje gazowe do samochodów. Jak musisz to kup lovato. A czy spalanie spada to zależy od ciężkości nogi.
: wt lis 29, 2005 22:13
autor: fibolek
Z tym odpalaniem na mrozie na gazie to są różne opinie.Z tego co mi wiadomo to raczej powinno odpalać się(w zimie) na paliwie bo gaz w butli jest bardzo zimny.Druga sparwa to to że w obiegu chłodzenia powinien być dobry(pełnowartościowy) płyn chłodniczy.Latem gdy temperatura powietrz przekracza nib 12-16 stopni w plusie to silniczek jakoś sobie radzi ale w zimie ciężko.Jedyne co mogę ci poradzić to spraw sobie bardzo dziarskie świece.
Ale powinien ci palić.czy silnik wogóle ci nie kręci?Powinien palić
: wt lis 29, 2005 22:34
autor: konop
Mam instalke lovato I-generacji
Zawsze pale mojego PN-a na gazie...
Zeby bylo latwiej odpalic na mrozie wcisnij troche gazu
Mi pomaga... szybciej zapala
: wt lis 29, 2005 22:39
autor: fibolek
Ewentualnie pokręć troszkę dłużej powinien zaskoczyć.Jak odpalisz to niech chwilkę pochodzi bez przygazówki.
: wt lis 29, 2005 22:44
autor: endriu
jest takie forum gdzie głos zabierają doświadczeni gaziarze a nie papraki,oni kategorycznie zabraniają odpalania szczególnie zimą na gazie .sztywne ,zmarznięte membrany szybko tracą swoje parametry co kończy się kosztowną regeneracją lub wymianą reduktora,myślę ,że te 2-3 litry benzyny w miesiącu można odżałować.
: wt lis 29, 2005 22:48
autor: fibolek
endriu ja też palę tylko na benz i mu to wcześniej odradzałem ale jak się kolo uprze to mu radzić trzeba.Bo w zimie na LPG powinno palić się tylko i wyłącznie awaryjnie silnik. Pozdro fibolek
: wt lis 29, 2005 22:49
autor: konop
papraki?? Buhahahaha
Może troche grzeczniej :green_fuck:
Co do membran instalka dzialala poprzednio w Polonezie i nigdy nie palilem go na benzynie
Przebieg instalacji to ponad 50.000 km i nic przy parowniku nie robilem nawet go nie czyscilem a smiga jak ta lala od 3 lat
: wt lis 29, 2005 23:09
autor: endriu
przykro mi że wziąłeś to do siebie,nikogo konkretnie nie miałem na myśli a to jak poldki chodzą na gazie i ile go zużywają to osobny temat.
: śr lis 30, 2005 00:19
autor: endriu
szukaj przyczyny w inst.zapłonowej bo jeśli gasisz go na benzynie to komora pływakowa jest pełna i pompka paliwa nie wpływa na moment rozruchu,no jeszcze układ ssania w gażniku może nie działać-wtedy na benzynie i na gazie lipa.
: śr lis 30, 2005 09:47
autor: fend18
Ostatnio tez mialem problem z odpalaniem na gazie po nocy, ale po wymianie swiec pali prawie na dotyk, oczywiscie z pedalem gazu w podlodze, parownik tez ma wplyw na odpalanie silnika, jednak jesli nie wymieniales dawno swiec to je w pierwszej kolejnosci wymien i ewentualnie przewody WN. Rok temu odpalalem go przy mrozach -15 i odpalal na gazie fakt ze nie za pierwszym razem ale odpalal.
Re: MK2 - Parownik do wymiany?
: śr lis 30, 2005 13:29
autor: tomazino
Kolego ja mam u siebie 1.6 PN.na gazie odpalam go od 2 lat non stop.Zrobiłem na nim 115000 i nawet przy -15 stopni palił jak pszczoła.Osobiście uważam,że masz coś nie tak z tym parownikiem,ale nie wymieniaj go całego,tylko kup orginalny do lovato zestaw naprawczy.Robota prosta ok.1 godziny i masz jak nówkę,a koszt ok 80 zł.Jak byś był zainteresowany dam ci namiary na orginalny taki zestaw.
[ Dodano: Sro Lis 30, 2005 12:36 ]
Zapomniałem dodać,że dlatego odpalam non stop na gazie w zimie bo na benzynie mi nie chce palić.