Przepływomierz i kąt wyprzedzenia zapłonu 2.0 2E
: czw gru 10, 2009 23:43
Witam!
Mam problem z przepływomierzem w silniku 2E (przepływomierz klapkowy), tam przy nim jest taka śruba na klucz ampulowy, która normalnie powinna być zaślepiona i ustawiona fabrycznie i nikt nie powinien jej regulować, natomiast u mnie jakiś magik kiedyś zdjął zaślepkę i regulował. I mam pytanie czy ktoś wie jak powinna być wyregulowana fabrycznie? O ile obrotów ta śruba powinna być wykręcona lub czy ktoś z silnikiem 2E i przepływką o końcówce numeru fabrycznego 301 mógłby to sprawdzić u siebie?
I druga sprawa to kąt wyprzedzenia zapłonu. Słyszałem że do jazdy na LPG powinno się delikatnie przyśpieszyć zapłon dla lepszych osiągów, ponieważ gaz spala się podobno dłużej - więc powinno się przyśpieszyć zapłon z 6 stopni na ok.8st. Czy to prawda czy brednie? Czy ktoś tak robił?
HUBERT GTI
Mam problem z przepływomierzem w silniku 2E (przepływomierz klapkowy), tam przy nim jest taka śruba na klucz ampulowy, która normalnie powinna być zaślepiona i ustawiona fabrycznie i nikt nie powinien jej regulować, natomiast u mnie jakiś magik kiedyś zdjął zaślepkę i regulował. I mam pytanie czy ktoś wie jak powinna być wyregulowana fabrycznie? O ile obrotów ta śruba powinna być wykręcona lub czy ktoś z silnikiem 2E i przepływką o końcówce numeru fabrycznego 301 mógłby to sprawdzić u siebie?
I druga sprawa to kąt wyprzedzenia zapłonu. Słyszałem że do jazdy na LPG powinno się delikatnie przyśpieszyć zapłon dla lepszych osiągów, ponieważ gaz spala się podobno dłużej - więc powinno się przyśpieszyć zapłon z 6 stopni na ok.8st. Czy to prawda czy brednie? Czy ktoś tak robił?
HUBERT GTI