Strona 1 z 1
					
				miska olejowa
				: czw gru 10, 2009 22:06
				autor: ...radek...
				witam. mam zamiar wymienic mise olejowa (mk4 1.9 tdi 1998r), bo w starej szlak trafil gwint( no chyba, ze mozna ja jesze przegwintowac?). czy wie ktos jakim kluczem odkreci mise, bo dopiero w sobote popoludniu bede mial dostep do kanalu i nie chce, zeby sie okazalo, ze nie mam odpowiedniego klucza i nie bede go mial nawet gdzie kupic. i jeszcze jedno-czy zamiast uszczelki uzywa sie specjalnej pasty??? 

 kupilem taka mise 
http://moto.allegro.pl/item838019358_mi ... urier.html
 
			 
			
					
				
				: czw gru 10, 2009 22:17
				autor: kwietek
				Najlepiej załóż uszczelkę i nie kombinuj z pastą. Owszem niektórzy ją stosują i sobie chwalą ale jak zostanie źle położona jej fragmenty mogą dostać się do oleju i pozapychać cieńsze kanaliki np. od turba. Co do śrub jeśli dobrze pamiętam wystarczy Ci nasadka 10 - ale jeśli dobrze pamiętam, więc nie bierz tego jako pewnik.
			 
			
					
				
				: czw gru 10, 2009 22:20
				autor: ...radek...
				ale facet w sklepie powiedzial, ze nie ma uszczelki do tej misy wogole i dlatego pytam o paste.   

 
			 
			
					
				
				: czw gru 10, 2009 23:11
				autor: kwietek
				Sorx faktycznie pomyliłem modele, w MK IV nie ma uszczelki, tą masę powinieneś dostać w sklepie tylko tak jak mówię uważaj jak ją kładziesz 

 
			 
			
					
				
				: czw gru 10, 2009 23:45
				autor: jackyz
				Ale tam jest na tyle materiału że można wygwintować nowy gwint tylko trzeba dać wytoczyć nowy korek.
			 
			
					
				
				: czw gru 10, 2009 23:57
				autor: poolak2006
				Być może można dostać gotową "zaprawkę" Taką tulejkę z gwintem na zewnątrz i w środku. Wtedy tylko robisz większy gwint w misie wkręcasz to i na koniec korek i cacy ... A jak nie dostaniesz takiego czegoś to kawałem rurki gwintujesz ją od środka na maxa, na zewnątrz trochę zostawiasz (żeby cała się nie wkręciła) wkręcasz rurkę w miskę, w rurkę wkręcasz ori korek i jest GICIOR. Jak nie masz narzynek do gwintowania to pierwszy lepszy hydraulik za grosze ci coś takiego zrobi 
 
[ Dodano: 10 Gru 2009 22:58 ]
albo tak jak kolega wyżej napisał dorabiasz korek
 
			 
			
					
				
				: pt gru 11, 2009 21:29
				autor: ...radek...
				zaloze nowa mise, a stara naprawie w razie czego 

 dzieki za odpowiedzi. ale nadal nikt nie wie jakim kluczem sie odkreca mise??? 

 
			 
			
					
				
				: pt gru 11, 2009 21:36
				autor: Haki
				...radek... pisze:zaloze nowa mise, a stara naprawie w razie czego 

 dzieki za odpowiedzi. ale nadal nikt nie wie jakim kluczem sie odkreca mise??? 

 
Z tego co kojarzę ... to kluczyk 10 i jedziesz z odkręcaniem śrubek... 
Co do uszczelnienia - to jest specjalna pasta - VW-SKODA... do tych mis .. do znalezienia na Alledrogo
 
			 
			
					
				
				: pt gru 11, 2009 21:43
				autor: camels
				załatw sobie jakis dlugi klcz imbusowy 5 mm do odkrecenia tych dwoch srobek ktore sa umieszczone w obudowe uszczelniacza od strony sprzegla.
			 
			
					
				
				: pt gru 11, 2009 22:06
				autor: kris
				To chodzi o MK4 czy MK3, bo MK4 nie było produkowane w 96r 

  Chyba że się nie znam
 
			 
			
					
				
				: pt gru 11, 2009 22:22
				autor: ...radek...
				kris60 pisze:To chodzi o MK4 czy MK3, bo MK4 nie było produkowane w 96r 

 Chyba że się nie znam
 
 sorry moj blad. chodzi o mk4. porawilem
 
			 
			
					
				
				: pt gru 11, 2009 22:33
				autor: raczekp1
				witam.
Nie wiem czy to wazne.kiedys przymierzałem sie do odkręcenia misy u mechanika.podnieslismy auto i on stwierdził ze bez wyciągania wydechu nie wyjmie misy.i rzeczywiscie mało tam miejsca.medzy misa a rura dow ydechu jest ciasnawo.
ale ja mam 1.416V w dizlu to moze inaczej jest
			 
			
					
				
				: sob gru 12, 2009 01:21
				autor: Haki
				http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247311   PROSTE  
 
Żadnych wydechów nie ściągasz...  kup ten silikon - i po kłopocie.