Brak obiegu wody
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Brak obiegu wody
witam.. mam problem tego typu ze mój golfik po wlozeniu termostatu(nie bylo go jak kupiłem auto)tak jakby nie było obiegu wody.. wyrzuca płyn i wyrzuca gotuje sie po chwili a chlodnica lekko ciepła i wąż ktory idzie do termostau tak samo. nie wiem czy to wina pompy wody czy uszczelki pod glowica. pilnie prosze o jakies rady!!!!
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
A wcześniej ubywało ci płynu chłodniczego czy nie ??? przed założeniem termostatu ???sigmatbg pisze:wyrzuca płyn i wyrzuca gotuje sie po chwili a chlodnica lekko ciepła i wąż ktory idzie do termostau tak samo.
Problemy z rozruchem rano?? Dymił na biało mocno ??? Po zatrzymaniu słyszałeś syczenie ze zbiorniczka?? Jeśli nie to sprawdź czy dobrze zainstalowałeś termostat ..
Może być że uszczelka pod głowicą padła lub głowica ma pęknięcia..
sorry za off topić i wtracenie sie.. poprawnie nozki jak powinny być? [to wogole ma znaczenie, nigdy nie myslalem ?]? i mowimy o tych nozkach na jego "gorze" tych przy okregu na ktorym jest uszczelka?greg pisze:da rade - poziomo lub pionowo nóżki
Ostatnio zmieniony czw gru 10, 2009 00:06 przez Vii, łącznie zmieniany 3 razy.
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
PROXII, zgadza się.. czasami tak bywa ze nowe a kicha dlatego warto wrzucić do garna i się rzekonać czy dobry...
ale ja bym w Twoim przypadku obstawiał pompę wody do wymiany... nie są drogie, wymiana prosta
ja u siebie miałem tak ze niby pompa sprawna... lekko sie ładnie kręciła wirniki chodziły no normalnie sprawna a woda się gotowała i leciała woda zbiorniczkiem... a po wymienia pompy wszystko wróciło do normy...
ale ja bym w Twoim przypadku obstawiał pompę wody do wymiany... nie są drogie, wymiana prosta
ja u siebie miałem tak ze niby pompa sprawna... lekko sie ładnie kręciła wirniki chodziły no normalnie sprawna a woda się gotowała i leciała woda zbiorniczkiem... a po wymienia pompy wszystko wróciło do normy...
Hmm nie myslałem - nigdy. Ale naswietliles mi temat juz, ja jak zmieniałem u siebie to włozyłem obojetnie jak, ale dziala poprawnieVii, zerknij w UWAGA
jasne, ze tak i tutaj nie polecam firmy francuskiej zwanej Vernet - kupujesz nowke za +/- 28 zł i masz wielkie G, zamiast otwierać sie przy 87 stopni [tak jak powinnien i tak jak na nim pisze] to otwiera sie przy 82 gdzies, i trzyma te 82.. nie polecam kupowania czegoś co dziala tylko "troche"..PROXII pisze:druga sprawa koledzy ze termostat moze byc kicha ja kiedys zalorzylem nowy zamiennik i bida dalej mialem krótki obieg dlatego teraz jak zmieniam to pierwsze sprawdzam czy dziala
Ostatnio zmieniony czw gru 10, 2009 13:37 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.
panowie pozwólcie że się wtrące - niema znaczenia jak założymy termostat ,wieszak tak czy tak , ważne co zakładamy ,orginał to WACHLER temperatury to dla benzyny 1,3 92stopnie otwarcie a 108 stopni zamknięcie benzyna 1,6 i 1,8 to odpowiednio 85 i 105 stopni wysokoprężny 87 i102 stopnie zamienniki to dla mnie wielka kicha mam w tej sprawie doświadczenie - niedawno to przerabiałem - koszt takiego orginału niewiele wyższy a jaka radość jak golfik dobrze pracuje
[ Dodano: 10 Gru 2009 12:56 ]
i jeszcze przedruk z książki H.R.ETZOLDA VW golf 2 i jetta zamontowanie termostatu zamontować termostat napełnić układ cieczą do oznaczenia MAX na zbiorniczku wyrównawczym uruchomić silnik i zaczekać do włączeni się wentylatora chłodnicy układ się odpowietrzy w tym czasie samoczynnie sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku ewentualnie uzupełnić do max . Naprawiając układ chłodzenia należy uważać aby ciecz chłodząca nie rozlała się na pasek zębaty GLIKOL zawarty w cieczy jest szkodliwy dla materiału paska ., może dojść od jego zerwania jeżeli pomogłem to mnie to cieszy
[ Dodano: 10 Gru 2009 12:56 ]
i jeszcze przedruk z książki H.R.ETZOLDA VW golf 2 i jetta zamontowanie termostatu zamontować termostat napełnić układ cieczą do oznaczenia MAX na zbiorniczku wyrównawczym uruchomić silnik i zaczekać do włączeni się wentylatora chłodnicy układ się odpowietrzy w tym czasie samoczynnie sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku ewentualnie uzupełnić do max . Naprawiając układ chłodzenia należy uważać aby ciecz chłodząca nie rozlała się na pasek zębaty GLIKOL zawarty w cieczy jest szkodliwy dla materiału paska ., może dojść od jego zerwania jeżeli pomogłem to mnie to cieszy
Ta jest i to jest jedyny termostat działajacy tak jak ma działac czyli w 100% poprawnie. Z innymi smiesznymi zamiennikami to sie człowiek tylko bedzie uzerał i zmieniał i zmienial i głowkowal o co tutaj chodzi, a chodzi o nie wiele, tylko o prawidlowo dzialajacy termostat i to jest termostat WAHLERA.. a cenowo jest drozszy o smieszne 5-6 złotych, a jego działanie jest bezcenne.. To wszystko wiem z własnych doswiadczen i uzerania sie z bublamiczas60 pisze:orginał to WACHLER
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 247 gości