[MK2] 2E2 i problem z wolnymi obrotami (inaczej)
: wt lis 29, 2005 11:04
Witam
Mam następujący problem: silnik zimny ładnie odpala, nagrzewa sie, obroty spadają do 'wolnych' i wszystko wygląda dobrze. Jednak po przejechaniu dłuższego odcinka i 'wrzuceniu' luzu obroty zostają znacznie za wysokie. Nie jest to problem z siłownikiem trzypołożeniowym, ponieważ 'śrubka' regulacyjna nie dotyka rdzenie siłownika, przepustnica jest tak jakby podwieszona (jak przy nagrzewaniu). Obiegi wodne przez gaźnik są drożne. Silnik 1.6RF, gaźnik 2E2, automatyczna skrzynia, gaźnik nie ma drugiego elektrozaworu do podwyższonych wolnych obrotów. Jakieś pomysły?? Błagam!!!
Mam następujący problem: silnik zimny ładnie odpala, nagrzewa sie, obroty spadają do 'wolnych' i wszystko wygląda dobrze. Jednak po przejechaniu dłuższego odcinka i 'wrzuceniu' luzu obroty zostają znacznie za wysokie. Nie jest to problem z siłownikiem trzypołożeniowym, ponieważ 'śrubka' regulacyjna nie dotyka rdzenie siłownika, przepustnica jest tak jakby podwieszona (jak przy nagrzewaniu). Obiegi wodne przez gaźnik są drożne. Silnik 1.6RF, gaźnik 2E2, automatyczna skrzynia, gaźnik nie ma drugiego elektrozaworu do podwyższonych wolnych obrotów. Jakieś pomysły?? Błagam!!!