[MK2] 2E2 i problem z wolnymi obrotami (inaczej)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawelek_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr sie 03, 2005 07:47
Lokalizacja: podkarpackie

[MK2] 2E2 i problem z wolnymi obrotami (inaczej)

Post autor: pawelek_ » wt lis 29, 2005 11:04

Witam
Mam następujący problem: silnik zimny ładnie odpala, nagrzewa sie, obroty spadają do 'wolnych' i wszystko wygląda dobrze. Jednak po przejechaniu dłuższego odcinka i 'wrzuceniu' luzu obroty zostają znacznie za wysokie. Nie jest to problem z siłownikiem trzypołożeniowym, ponieważ 'śrubka' regulacyjna nie dotyka rdzenie siłownika, przepustnica jest tak jakby podwieszona (jak przy nagrzewaniu). Obiegi wodne przez gaźnik są drożne. Silnik 1.6RF, gaźnik 2E2, automatyczna skrzynia, gaźnik nie ma drugiego elektrozaworu do podwyższonych wolnych obrotów. Jakieś pomysły?? Błagam!!!



Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » wt lis 29, 2005 11:46

Witam dobrym dla ciebie rozwiązaniem bedzie zapoznac sie z tym http://www.scirocco.pl/download.php?cmd=click&id=24

pozdrawiam i zapraszam do lektury


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

jantar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 14:39
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: jantar » wt lis 29, 2005 20:28

Sprawdź siłownik podciśnieniowy drugiego przelotu. U mnie nie wracał do połozenia spoczynkowego i przepustnica II przelotu była uchylona przez co wolene obroty były za wysokie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 360 gości