Strona 1 z 1

Vw golf III 1,4 benzyna szarpie i nie chodzi na wszystkie

: pn gru 07, 2009 19:33
autor: Mateusz10910
Witam mam problem golfiki nie pali mi na wszystkie latem było ok, wymieniłem przewody, świece, kopułke i palec dalej to samo po przejechaniu ok. 20km zaczyna chodzic normalnie, jak sądzicie jaka może być tego przyczyna z góry dziekuje za pomoc ;-)

: pn gru 07, 2009 19:45
autor: Jesionvr6
zdejmij kopułkę i zobacz czy nie jest wilgotna lub brudna

: pn gru 07, 2009 19:46
autor: Mateusz10910
kopułke wymieniłem na nową, czy może być to jeszcze cewka i jak to sprawdzić ???

Vw golf III 1,4 benzyna szarpie i nie chodzi na wszystkie

: pn gru 07, 2009 21:10
autor: pcbol329
ja właśnie obstawiałbym cewkę. Sam miałem taki sam problem też w 1.4 ABD. W lecie śmigał a w chłodne i wilgotne dni problemy. Wymiana cewki pomogła i problemu stały. A jak ją sprawdzić?? Ciężka sprawa, Najlepiej podmień cewkę od jakiegoś znajomego, zrób kilka km i wszystko będziesz widział. Cewkę trudno zdiagnozować. Spróbuj jeszcze rozpylać na nią i na przewody i kopułkę niewielkie ilości wody ze zraszacza do kwiatów (pożycz od mamy :D:D). Pryskaj mgiełką i zobacz czy iskry nie skaczą. Jeśli na czymś będziesz miał "choinkę" to ta część do wymiany

: pn gru 07, 2009 21:12
autor: Vii
Mateusz10910 pisze:jak sądzicie jaka może być tego przyczyna z góry dziekuje za pomoc
Przebicia na cewce zapłonowej ktore objawiaja sie wlasnie w wilgotne, mokre dni .. Problemy z zapaleniem ble ble ble ... :)

: wt gru 08, 2009 11:36
autor: misio123
Jestem posiadaczem Golfa IV 1.6 SR i mam pytanie kupilem auto jakis rok temu pasowalo by zrobic w nim pare rzeczy bo nie wiem co wczesniej bylo w nim wymieniane przebieg mam 226 tys to dosc a chce zeby autko jecze pojezdzilo mozecie napisac co nalezy wymieniac systematycznie bo ja orlem w tych sprawach nie jestem dzieki

: wt gru 08, 2009 12:10
autor: czarnykurczak
Mateusz10910, wymieniaj cewkę. Też tak miałem i okazało się, że na tym cholerstwie skakały takie iskry, że :shock:

misio123, olej, filtry (oleju, paliwa i przeciwpyłkowy), rozrząd (o ile nie robiłeś), płyn hamulcowy i chłodniczy też bym wymienił chyba, że kupiłeś z pewnego źródła. Niech Ci mechanik jeszcze obejrzy hamulce i zawieszenie.