Strona 1 z 1

2.0 2E silniczek krokowy(zawor dodatkowego powietrza)

: pn gru 07, 2009 17:52
autor: 21mariusz03
Tak jak w temacie. mam problem z tym ustrojstwem.. ostatneigo czasu zaczely mi falowac obroty i teraz moje pytanie ... jak sie dobrac do tego ustrojstwa zeby je wyczyscic naprawic albo cokolwiek i czym sie dobrac ?? czym to wyczyscic ??

[ Dodano: 07 Gru 2009 16:54 ]
golf 3 2.0 2e gti 1993rok

[ Dodano: 07 Gru 2009 17:01 ]
obroty mi faluja tylko an benzynie.... i to coraz czesciej :/

: pn gru 07, 2009 18:03
autor: Byku21
odpinasz wszystkie końce co są pospinane na blaszane obejmy jak już sie z tym uporasz psikasz w każdy koniec zatykasz palcami i trzesiesz nim i tak kilka razy wylać napsikać potrząść tak około 4-5 razy potem sam szybciutko zmywacz sie ulatnia i możesz zakładać jakbyś napotkał problemy z obrotami czyli nierówno pracuj itp. nad samą przepustnicą masz tam śrube i już tylko nia musisz wyregulować
używaj szukajki

: pn gru 07, 2009 20:15
autor: 21mariusz03
problem wyglada tak ze silnik chodzi sobei an rownych i nagle obroty zaczynaja oscylowac(kreska w dol na predkosciomierzy i spowrotem) wiec to chyba jego przyczyna bedzie prawda ?? dziwne tylko ze na gazie tak nie jest .... :/
jak myslicie moze cos innego nawalac ? jak tak to co przepystnica czy przeplywomierz ?

: pn gru 07, 2009 21:44
autor: Paweł Marek
21mariusz03 pisze:to chyba jego przyczyna bedzie prawda ?
nieprawda, zostaw regulator w spokoju. Szukaj nieszczelności w dolocie np po strzale gazu, uszkodzenia przepływomierza, błędu w ustawieniu zapłonu.

: pn gru 07, 2009 22:02
autor: 21mariusz03
strzalu zadnego nie mialem, przeplywke juz ci opisywalem kiedys jak u mnei dziala, a co do nieszczelnosci to hmm zadnej nie moge znalesc :D probowalem dezodorantem wszedzie psikac tez ale zadnej roznicy w pracy silnika nie ma :D

[ Dodano: 07 Gru 2009 21:02 ]
a dlaczego wykluczyles ten regulator dodatkowego powietrza ?

[ Dodano: 07 Gru 2009 21:11 ]
jesli chodzi o przeplywke to przez ok 0.5cm zadnej reakcji a potem ladnie plynnie wzrasta

[ Dodano: 07 Gru 2009 21:12 ]
a jesli chodzi o nieszczelnosci to gdzie najczesciej sie pojawiaja i jak je sprawdzac ?? bo moze cos nie tak robie ??

[ Dodano: 07 Gru 2009 23:50 ]
wszystko bylo ok dopiero niedawno to zauwazylem wiec zaplon wykluczam bo nic nei byl zmieniany odkad mam auto a bylo wszystko ok i w serwisie ustawiane.
w gre wchodzi cos co sie moglo zepsuc podczas normalnego uzytkowania ...